Nekad BlasT69 | Anmäl en servervakt [Swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Shackiii

BlasT
Meddelanden
312
Reaction score
32
Vad är ditt namn i verkligheten? ervin

Vad heter du på discord? BlasT#6606

Vad heter personen du ska anmäla på discord? Vible

Vad har han gjort fel? Han har skickat en massa personer jag har rpa med för fel anledningar. Även rasist mot folk ingame. Förtjänar inte rikpolischef och servervakt. Man ska inte ha rasister som rikspolischef. Flera personer har gått ifrån polis styrkan för han e rarist och tror han äger hela servern. Han kan inte ta hand om sv rollen heller. Han kickar o banna mig i 30 min för vdm när jag var i sandy och inte sett nån alls...

Har du bevis? Nej men flera personer har de och märkt de själv efter jag hade ett rp scenario med honom. Har även hört folk jag snackat med att han itne tar in *invandrare* i polis stykran

Va någon annan med i händelsen? Nej jag var själv.

Har du pratat med han innan du gjorde en staff anmälan? Nej det har jag inte.

-rep Inga bevis, sedan så är rasist grejen över, han bad hemskt mycket om ursäkt och sa att han ej menade så folk hörde. Punkt. Han har inte gjort något fel! Det är ok att få ban för att man gör fel :)

-rep Inga bevis, sedan så är rasist grejen över, han bad hemskt mycket om ursäkt och sa att han ej menade så folk hörde. Punkt. Han har inte gjort något fel! Det är ok att få ban för att man gör fel :)
spelar ingen roll. tycker de inte e okej ifall han rikspolischef o e rasist. Lovar att de kommer o hända mer än 1 gång.

Har hört att mycker rykte om han är rasist och inte vet om det är sant men tror finns faktiskt video bevis på det för har hört sen tycker jag ni som minus repar ni alla poliser sluta gör det ni blir inte direkt favoriserade och det måste finnas en giltig anledning. Om den rykte stämmer så tycker pinsamt om ni -repar hans anmälan för den då helt giltig.

Har hört att mycker rykte om han är rasist och inte vet om det är sant men tror finns faktiskt video bevis på det för har hört sen tycker jag ni som minus repar ni alla poliser sluta gör det ni blir inte direkt favoriserade och det måste finnas en giltig anledning. Om den rykte stämmer så tycker pinsamt om ni -repar hans anmälan för den då helt giltig.
-repar för jag ser inga bevis har du problem med det?

Vad har du för bevis? Bifoga gärna dessa. Sen undrar jag vad hans handlingar har att göra med servervakt rollen?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka