Accepterad BlasT | Medlem ansökning [Deeney]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Shackiii

BlasT
Meddelanden
312
Reaction score
32
Vad är ditt namn i verkligheten? Ervin

Vad är ditt discord namn? b1aast

Vad är ditt födelsedatum? 18 Februari 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär utgår ifrån att han är född i serbien. Han kommer heta Juan momo och är 25 år gammal. han kommer vara pratglad. Rolig att rpa med, Han kommer även att bidra med bra rp, rolig rp. Men iallafall, Min karaktär kommer att försöka jobba som mekonom inom början. han har alltid gillat att hålla på med bilar och kommer försöka hålla sig inom det, Han är också väldigt bra på att köra bil och kan även hantera olika bilar väldigt bra. Han kommer försöka sitt bästa att hitta nya vänner till staden då han flyttar till en ny stad. Han kommer att ha en lite udda talförmåga men han kommer att vara förstårlig osv. Han kommer generellt alltid vara snäll. Alltid ge folk andra chanser, Han är helt enkelt juan momo :)

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra roleplay, jag har rpat sedan 2020 o för de mestadels på unive när det hette mulistaden.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att scenarionen man är med i ska vara kul för alla och inte bara för dig själv. Scenarion ska kunna vara väll utvecklade och väl planerade så att det inte sker några misstag osv. Dvs att det ska vara rolig rp från båda hållen.

Hur hittade du Unive? Har spelat på unive sen innan, Väljer att försöka komma tillbaka nu ifall det går så stannar jag :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka