Inaktuell BlasT | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Shackiii

BlasT
Meddelanden
312
Reaction score
32
Vad är ditt namn i verkligheten? Ervin

Ditt discordnamn: b1aast

Ange ditt födelsedatum 18 Februari 2005

Varför ska just du bli staff?
Jag skulle hjälpa communityt med massa frågot dom har o ställa. Kommer även gå igenom tickets som inte blivit svarade på. Kommer försöka att hjälpa folk så mycket så möjligt i supprt/ folk som väntar på support. Jag skulle även vara med online ingame eftersom det behövs ifall inte tillräckligt staffs/helper är online. jag vill också bli staff för att denna server är bra det är bra rp och bra spelare, Och jag vill även hjälpa så mycket som det bara går. Jag vill att denna server ska vara den bästa servern inom tiderna. Jag vill också stoppa lallare i denna server eftersom det finns för många. Jag har dött och tappat alla min saker minst 100 till 20 gånger pågrund av lallare som vdmar och rdmar. Det är inte okej och jag tycker att jag hade gjort ett bra jobb som helper eftersom jag varit owner/support på ganska många servrar. om jag kulle bli helper/staff så skulle jag nog vara lite mer online för att hjälpa servern så mycket som möjligt.

Jag vill bli staff på denna server för att jag vill prova nått nytt på just denna server har varit staff på en ganska många andra server innan men det blev jättekonstigt med staffs och admins. jag vill också bli staff för att denna server är bra det är bra rp och bra spelare, jag vill hjälpa den här server till toppen av alla svenska serverar jag kommer hjälpa så många som jag kan och hinner, jag kommer alltid svara i report och support och kommer vara ett stöd till server, som en staff ska vara på server helt enkelt.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Mellan 3-5 timmar beroende på träningarna jag har.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat on o off sedan 2020 sommaren när det hette multistaden.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja det har jag, Har varit staff på denna server sedan tidigare ett antal gånger. har sett att en hel del har förändrats så jag känner mig sugen för att utveckla.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag känner mig ganska redo för alla positioner inom varenda område.

Senast ändrad:
skämt o sido +rep kan sin grej & mogen samt varit helper flertals gånger innan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka