Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198232974892/
Vad är ditt namn i verkligheten? Vilhelm Barré
Vad är ditt discord namn? Blarre#3636
Vad är ditt födelsedatum? 6 Februari 2000
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Pierre, han flyttade till Sverige som ung från Frankrike, han är 32 år och jobbar som reporter för Aftonbladet. Pierre är social och öppen och gillar att hjälpa folk.
Varför ska just du bli whitelistad? För att jag är sugen på att ta nästa steg på servern och testa lite nya yrken. Känns som att man får många fördelar som Whitelisted som jag gärna vill ta del av.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att framstå mer seriös, ta del av fler möjligheter och testa andra jobb
Hur hittade du Multistaden? Bland de populäraste servrarna i min region
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att testa något nytt och att ha kul
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte
Vad är ditt namn i verkligheten? Vilhelm Barré
Vad är ditt discord namn? Blarre#3636
Vad är ditt födelsedatum? 6 Februari 2000
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Pierre, han flyttade till Sverige som ung från Frankrike, han är 32 år och jobbar som reporter för Aftonbladet. Pierre är social och öppen och gillar att hjälpa folk.
Varför ska just du bli whitelistad? För att jag är sugen på att ta nästa steg på servern och testa lite nya yrken. Känns som att man får många fördelar som Whitelisted som jag gärna vill ta del av.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att framstå mer seriös, ta del av fler möjligheter och testa andra jobb
Hur hittade du Multistaden? Bland de populäraste servrarna i min region
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att testa något nytt och att ha kul
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte