Accepterad Blankina | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Blankina

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199391983267/

Ditt Hex-ID: steam:1100001555646a3

Vad är din discord tagg? Blanco#5378

Vem var det som bannade dig? Limpis eller philip minns ej

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Från början så blev jag bara bannad i dcn och jag blev bannad för jag hetsade, sen när jag blev bannad så slutatde jag med fivem och jag började köra Rust sen för nån dag sen så skulle jag in och spela igen så jag testade gå in på unive så stod det att jag är bannad för skada mot servern, montage, problemspelare, nej fattar ej har inte gjort montage och fatter ej hur jag ör problem spelare eller kanske är jag problem spelare för jag hetsade i dcn?

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag tror Limpis valde banna mig eftersom jag skojade lite med 320 efter att han skrev ut att servern är öppen jag ersäkkner att jag gjorde fel och vill jätte gärna komma tilbacks till unive då unive är nordens roligaste rp server jag vill mer än gärna komma tbx och rpa igen!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja jag tycker det var en felaktig ban för jag har ej gjort montage eller någon skada mot server så. och ifall ni tycker jag har gjort det så vill jag mer än gärna be om ursäkt saknar verkligen allt roligt jag har gjort på servern osv saknar alla som jag rpade osv.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har innan blivit bannad för pwg men blev sedan unbannad och har inte blivit bannad för något sen dess

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag borde inte hetsad i dcn

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka