Nekad Blanco.. | Medlem ansökning [Rakuy0u]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Blanco..

Icke Medlem
Meddelanden
98
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Akmed

Vad är ditt discord namn? .blancobre

Vad är ditt födelsedatum? 2 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär Akmed muhammad är 23 år han är väldigt interserrad i kriminalliteten och är ifrån egypten han är född i sverige så han har bott här hela sitt liv. Akmed har haft en tuff uppväxt båda hans föreldrar var kriminella så var var tvungen att flytta väldigt ofta han har inprincipt bott i hela sverige, han har haft det väldigt tufft att skaffa vänner eftersom att han ungefär alltid bor i en stad i ish 3-4 månader och sedan så flyttar han. Han föreldrar var också besatta i droger dom sålde och rökte droger, hans föreldrar fick mycket problem med olika kriminella organistaioner eftersom att istället för att sälja all droger så rökte dom väldigt mycket av de istället för att sälja de så de kriminella gängen gick minus på det. Det är en av anledningarna till att de flyttade så ofta. men nu så vill Akmed också vara kriminell efersom att han vill bevisa att kriminalitet kan vara en bra väg men de tycker han sjävl inte men han känner i sig att han kan bevisa de att det verkligen är en bra väg.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med väldigt bra rp, kommer alltid planera scenarion vällutvecklat och kommer alltid hålla koll på vad jag säger och gör ingame så att det inte blir ett fel att jag råka prata ooc eller förstöra ett väldigt bra scneario mitt mål på unive är att bara utvekla mitt rp fr varje dag.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att båda sidorna ska ha en chans att vinna scenariot och att det ska kunna vara roligt för båda sidorna man ska tex inte använda 10x snabbare bilar eller abuse något på nått sätt

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Suntförnuft att man ska tänkte hade jag gjort detta irl? Fear rp man ska va rädd om sitt liv, powergaming att man ska rpa på skador

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Spelat här innan

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka