Accepterad Blanco | Medlem ansökning [Flow1z]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Blanco

Icke Medlem
Meddelanden
144
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? Blanco#5378

Vad är ditt födelsedatum? 2 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mohammed Montana och han är 21 år han bodde i staden Unive förr han bodde där i ungefär 1 år fast sedan valde han flytta han flyttade till en annan stad som han sedan blev Stasmenister över Har har Haft en väldig bra upp väx hans föreldrar vart tillsammans de bodde i ett hus och Mohammed var en stor känd fotbollspelare han har spleat fotboll sedan han var 3 år. Men nu så hade han förlårat fotbolls kariären genom en bil olycka han hade inget jobb och inga penger kvar. Så nu började han sälja droger råna folk göra butiks rån,bankrån osv. han var gäng kriminell i ett gäng som heter ms-13. han började köpa och sälja vapen tills polisen tog honom och sedan satte honom i livs tid fängelse.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med bra rp nivå många roliga rp scenarion och göra roliga det roligt för folk, glatt humor och ifall jag hamnar i något scenario kommer jag göra det rättvist för båda sidorna så det ska bli så roligt och välutvecklat scenario som möjligt vilket jag själv tycker är roligast. Jag kommer även bidra roligt rp för alla på servern och inte abusa någon bugg eller förstöra för andra spelare osv.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte bara ska tänka på att man själv ska ha roligt under scenarion utan att motporten också ska ha roligt

Hur hittade du Unive? såg på machus stream

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka