Nekad Blanco Län | Medlem ansökning [cindyfisk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Blanco Län

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Noel

Vad är ditt discord namn? blanconya00

Vad är ditt födelsedatum? 2 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Momo Dum och är 32 år gammal. Han älskar att vara utomhus och umgås med sina djur ute på ladgården. Han är en familjiär person som älskar att trivas ute. Han tycker inte om barn och har aldrig trivts med dem. Han gillar att ha grillkväll med sina polare ute sent på kvällar och älskar att kolla på tv. Momo älskar bilar och har meckat med bilar sen han var väldigt ung, han tycker det ska bli roligt att komma till Unive. Nu när Momo Ska flytta till staden vill han börja jobba Som polis eftersom att han har erfarenheter sedan innan. Momo super ofta mycket sprit på helger och älskar att skratta. Hans personlighet är bred, han är generös samtidigt som han är väldigt envis. När det väl smäller till är det Momo som bestämmer. Nu har Momo flyttat in till Unive då han flydde från Rinkeby. Nu ska han ta sin fot in i arbetslivet och vara ett perfekt exemplar för fler medborgare. Han är en typisk svensk medelåldersman med stor ambition för förändring!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kommer bidra med är en bra och seriös rp samt en rolig rp som kommer få folk velja rpa mer och inte bara sitta å leka clown runt. Jag har bra rp samt att har rpat på unive innan ooch min rp är utvecklad. Kommer aldrig vara den som lallar runt utan kommer ta det väldigt seriöst när jag rpar. Kommer ej spela för att bara jag ska ha kul utan ska tänka på att motparten också ska kunna ha kul under ett scenario som gör att scenariona blir mycket roligare

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det som innebär med motpartens vinst är att man ska tänka att motparten också ska kunna ha en chans att vinna scenariot och inta använda den mest abuse bilen som finns för sin egna fördel och inte använda annat som gör att det blir 100x gånger så tråkigt för motparten utan man skall tänka att båda parterna ska kunna ha roligt,

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja RDM är att man inte ska döda någon utan anledning det skall finnas ett bakom liggande scenario. VDM är att man ej ska använda sin bil för att skada någon elle döda helt enklet som ett vapen. PWG innebär att man inte rpar att man får ont när man tex krockar eller blir skjuten. Fear Rp innebär att man ska värna för sitt liv. NLR betyder att efter man har dött så får man ej minnas vem det var och vart det hände. COPBAIT innebär att man inte med mening ska försöka få polisen efter sig META GAIMING innebär att man får reda på något ooc och använder det ingame. CLOGG innebär att man medvetet quitar spelet under scenario så man tex inte blir tagit till fängelset eller rånad. SUNTFÖRNUFT man ska tänka hade jag gjort detta irl?

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag, har läst igenom alla regler kan alla regler vet hur ja ska rpa då jag har prat i flear år 2-3 har jag rpat. 2 utav de åren har jag rpat på unive så vet hur det fungerar på servern.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning: Du måste göra en banöverklagan då du egentligen ska vara p bannad in game, efter godkänd banöverklagan kan du ansöka efter 7 dagar.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka