Nekad Blanco.. | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Blanco..

Icke Medlem
Meddelanden
98
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199484350377/

Ditt Hex-ID: 11000015ad7afa9

Vad är din discord tagg? .liandero

Vem var det som bannade dig? 320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-03-05 193228.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffsen valde att banna mig eftersom att min Storebror gjorde terrordåd på min dator.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja speccade som vanligt och gjorde mitt staff arbete tills ish 23, sedan blev ja trött å ja la mig i min säng. Min bror kommer in i mitt rum och säger han vill spela forre på mitt konto ja säger okej men gå inte in på något annat spel. Han vet att jag var staff på unive då han också kör fivem men han spelar andra servers. Sedan dagen efter vaknar jag och brukar alltid kolla mina taggs i dc men när ja öppnade discord så såg jag att jag inte var med i någon utav unives discord ja tänker att det bara var en bugg så ja startar om appen och märker sen att det inte är någon bugg, ser att ja fått massa pms kollar och mina vänner har skrivit "va hände me dina roller" sedan så ser jag också att akam hade skrivit till mig och Emilia. Ser att min bror hade svarat på de akam skrivit och då märkte jag vad som hade hänt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är en felaktig bann då det ej var jag som gjorde det. Skulle ALDRIG kunna ens tänka tanken att göra terrordåd då jag verkligen gillar unive och ja gjorde mitt staff arbete så bra ja bara kunde och ville verikligen komma långg vill gärna ha tbx allt ifall det skulle fungera. philip du säger att ja ljuger lalala men du ser ja har bara 16 bans det bevsiar att jag ändå inte gör så mycket fel finns spelare som sitter på 40+ banns och kommer tbx. Hur kan ja ljuga om något sådant? varför skulle ja vilja göra terrordåd, som sagt min bror körde på min dator å svarade på dom som frågade vad som hade hänt osv jag märkte inte något förräns

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivit banand för typ pwg och har ej gjort om det

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Aa inte låtit honom spela p min dator.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Aa inte låtit honom spela p min dator.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Philip kom igen det enda jag ber om är en ny chans så att jag kan bevisa att jag aldrig skulle gjort något för att skada server. vill verkligen kunna komma tbx och rpar på unive nu under sommaren och visa att jag verkligen kan rpa!

Din ban överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka