Nekad Blanco | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Blanco

Icke Medlem
Meddelanden
144
Reaction score
5
Länk till din steam profil: är inte bannad ig

Ditt Hex-ID: är inte bannad ig

Vad är din discord tagg? Blanco#5378

Vem var det som bannade dig? Limpis

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: unive bannad.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror Limpis valde banna mig eftersom jag skojade lite med 320 efter att han skrev ut att servern är öppen jag ersäkkner att jag gjorde fel och vill jätte gärna komma tilbacks till unive då unive är nordens roligaste rp server jag vill mer än gärna komma tbx och rpa igen!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag satt och snacka discord med några vänner innan philip skrev ut att servern är öppen efter restart när han skrev de så svarade jag med en cold emoji limpis svarade då mig genom att säga " bete dig" och då säger jag vadå jag gjorde ju inte konstigt eller? sen så sa han att jag inte ska svara om jag ska sitta och skicka emojis så frågade jag limpis varfäör är du så sur jag inte gjort något mot dig sen så skriver limpis "HEJDÅ" så svara jag han hejdå jag trodde att han inte skulle skriva mer fast sedan efter drygt 5 minuter så blir jag bannad från dcn.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår att limpis kan har blivit arg så ja jag tycker inte att det är en felaktig ban men tycker inte bannen skall vara permanent

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ag har varit bannad innan för powergaming och jag blev unbannad och sen dess så har jag ej blivit bannad för det jag har llatid lärt mig av det jag har gjort tex när jag powergamade jag blev bannad och sedan dess så har jag ej gjort det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? a jag skulle inte ens svara på philip med en emoji

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag kommer inte hetsa mot andra staffs och jag kommer hålla min respect mot alla staffs så som de har respect mot mig

Har du läst våra regler? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Jag ber dig limpis och 320 snälla kan jag få en ny chans

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka