Inaktuell Blanco.. | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Blanco..

Icke Medlem
Meddelanden
98
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Akmed

Ditt discordnamn: bankoooo.

Ange ditt födelsedatum 2 Februari 2007

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff då jag känner att jag vill hjälpa 320 och resten av staff teamet med spelare som bara spelar på servern bara för att skjuta eller bara för att lalla, Jag kommer kunna bidra med Väldigt mycket aktivitet, Jag brinner för unive och jag brinner för serverns spelare jag bryr mig verkligen om hur servern utvecklas och vill verkligen vara med och utveckla servern. Jag är en sån person som när jag verkligen bryr mig om något så vill jag verkligen vara med och hjälpa till och utveckla jag kommer vara väldigt aktiv och specca väldigt ofta och jag vill verkligen bli staff då jag som sagt verkligen brinner för servern.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det jag tycker inte fungerar på servern är mesta dels social rpen samt fear rp jag har just valt dessa eftersom det är något som händer väldigt ofta och jag märker det väldigt mycket då jag rpar som krim och märkte detta.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag tycker vi ska försöka hålla lite mer koll på loggsen alltså där det sjukst så tycker jag vi ska hålla väldigt bra koll så det inte bryts regler som tex Fear rp eller att det inte finns någon social rp alls.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det är väldigt viktigt att vara professionell när man är staff eftersom att man ska visa för spelarna hur det ska vara att man inte ska gå runt å lalla eller bara spela för att skjuta osv utan som staff är det väldigt viktigt att visa vad som är rätt och fel, något jag tycker som är lite oprofessionellt är nät man tar ett beslut mot någon spelare så efter ett tag ifall de som hoppat support fortsätter och inte är nöjda så ändrar man sig det tycker jag är väldigt oprofessionellt.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? kommer kunna vara aktiv från kl 15- 23 men på helger så kommer det vara 10-02 ibland 03

Hur länge har du spelat på Unive? spelat här i över 1 månad med sammalagt 2 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja det har jag har varit staff på andra servers, samt här innan

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej, men är mest intreeserad utav Donation och krim

Sätter denna på ”inaktuell” då en rensning sker. Var vänlig och skicka in en ny staff ansökan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka