Accepterad blakfisken | Ban Överklagan | Hedgehog

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

blakfisken

Icke Medlem
Meddelanden
110
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198448736986/

Ditt Hex-ID: steam:11000011d1d7ada

Vad är din discord tagg? Blakfisken

Vem var det som bannade dig? Hedgehog + anticheat

Bild på banmeddelande: 9B2E0EB4-AF7C-4385-963F-12F08B356242.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staff bannade mig eftersom de hittade en bild på min dator som visade att jag hade fusk. Jag förstår att det bryter mot reglerna och ångrar djupt att jag ens hade det på min dator. och att jag körde med det

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. satt i support med hedgehog

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var inte en felaktig ban! då jag gjorde fel

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad tidigare 4 gångar tror ja det är, jag har visat hänsyn till mina bans och läst om reglerna flertal gånger och lärt mig av mina misstag och jag ångrar att jag har gjort dom misstagen också för de har vart de västa som hänt mig då ja älskar o spela på unive o gör de dagligen för att de skit kul liksom o ja ångrar alla misstag jag gjort

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? själv så hade jag kunnat skita i och ta imot fuken av min kompis, men eftersom att jag vet att flera andra sitter på de så tänkte ja liksom då kan ja la också testa de men jag han inte komma så långt vart bannad typ 3 minuter efter jag gick in, o jag ångrar verkligen att jag tog imot det och satte på det de var de största misstaget jag gjort detta är min första klackesko ban o nu vet jag verkligen hur de känns för dom som blir de, var ju även staff förut o de va den roligaste tiden jag haft på unive det var jag o Wate kommer ihåg dom dagarna med han i support de va nog de bästa som finns o spela me han också och nu vart jag klackesko bannad o vill så gärna tillbax på server ångrar sjukt mycket att jag faktiskt valde och att ta imot och använda det

Har du lärt dig någonting efter din ban? Efter bannen har jag haft tid att reflektera över mitt beteende, och jag inser nu hur orättvist och respektlöst det var både mot andra spelare och mot hela communityn Jag har lärt mig att det inte finns några genvägar som är värda att ta om det innebär att man bryter mot reglerna eller saboterar för andra.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? japp till 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka