BlahBläh | Medlem ansökning (alexander2005)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

BlahBläh

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Endmilife/

Vad är ditt namn i verkligheten? Maximilian /// Max

Vad är ditt discord namn? BlahBläh#6786

Vad är ditt födelsedatum? 9 September 2001

Berätta om din karaktär. Pontus Johansson är en 26 årig ung man som är uppväxt i ett helt vanligt svenskt hem. Han har växt upp med en familj som består av mamma, pappa och en bror. Brorsan har haft en mycket vilsen uppväxt med mycket droger och missbruk men det är inget pontus har blivit påverkad av utan pontus har växt upp framför datorn samt med bilar. Han har ett stort bilintresse och han drömmer om att en dag driva ett eget företag som har med bilar att göra. Det ska krävas mycket för att göra pontus upprörd men det finns 2 saker som är heliga för pontus och det är bilar samt hans familj som består av en sambo och en unge. Först och främst behöver pontus ett jobb för att hjälpa till att försörja familjen men han kan ta lite längre semester på grund av att sambon även jobbar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har rpat i alla mina år och dar och har mycket erfarenhet av dåligt rpande som bra sådant. Jag kommer bidra med min tid, kunskap och mitt brinnande intresse för en bra rp upplevelse.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag Ser en växande server som jag gärna skulle vilja delta i och vara med och se växa sig större. Även dela med mig av mina kunskaper och rpande.

Hur hittade du Unive? i söklistan på fivem

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill med mitt rollspelande bli bättre på det jag gör samt ha roligt, och hjälpa andra få sitt rpande att växa.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Helt ärligt vill jag bara ha en rolig, säker plats att vara på men ett gott mål hade vart att komma upp till staff någon gång?

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Tillbaka