Accepterad Blaffsen | Ban överklagan (Amo_147)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Blaffsen

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Blaffsen

Ditt Hex-ID: 110000113272e67

Vad är din discord tagg? Blaffsen#0852

Vem var det som bannade dig? Amo_147

Hur lång tid var din ban? 4 dagar men blev sänkt till 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Fear rp och PWG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gick sprang iväg från en polis som riktade mot mig. Han sa tydligen "Spring inte annars skuter jag" Detta hörde inte jag för att min voicechat inte funkade. Jag skrev detta OOC. Och eftersom han inte lade handbojor på mig så sprang jag därifrån. Detta blev ett stort missförstånd och kommer inte hända igen. Jag ångrade detta direkt efter och insåg att jag hade gjort fel. Jag fick sedan en bann och hoppade då support för att förklara läget.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Polisen stormade in i huset efter att min vän hade försökt förklara för polisen att det var hans hus även fast det inte var det. Han skulle då hjälpa mig med rånet genom att säga att det var hans hus och lura polisen och säga att han inte hade sett någon gå in. Polisen sket då i det och valde att inte tro på det. Polisen stormade då in i huset och riktade mot mig. Polisen ska då ha sagt "Spring inte annars skuter jag" Min voicechat funkade inte och jag skrev det i lokal OOC. Han lade inte handbojor på mig så jag tog min chans att springa därifrån. Jag hoppade då in i min kompis bil och han började avfyra skott. Efter detta så åkte vi iväg och jag insåg mitt misstag. Jag förstod att jag hade gjort fel som inte stannade när polisen riktade och blev då lite orolig. Jag fick en del adrenalin när polisen stormade in vilket gjorde att jag agerade utan att tänka efter. Jag har ganska dåligt konsekvens tänk och detta gjorde att jag agerade på ett dåligt vis.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel/missförstånd. Eftersom min voicechat inte funkade så hörde jag inte vad han sa till mig vilket gjorde att jag agerade på ett annat sätt. Detta gjorde att jag försökte fly istället för att RPa på att det var min kompis hus.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för lite olika grejer precis när jag hade kommit till servern och inte kunde RPa så bra. Men en av de större grejerna var "Kvinnoförnedring" Vilket var ett lite större missförstånd och jag blev unbannad för detta.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde ha stannat och inte sprungit iväg vilket jag kommer att göra nu i framtiden. Jag kommer fear RPa mycket mer seriöst och detta fick mig att tänka efter rejält. Något liknande kommer inte hända i framtiden från min RP.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, detta kommer såklart inte att hända igen och jag kommer stanna när någon riktar mot mig. Jag ber som hemskt mycket om ursäkt av detta och som sagt så var det skit dåligt sammanträffande att min Voicechat inte funkade där och det förstörde nästan hela scenariot.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Jag vill att Amo_147 svarar på denna, det hade varit schysst om ingen annan svarade på den! Mvh Blaffsen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka