Nekad Blaffsen | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Blaffsen

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad heter du på discord? Blaffsen#0852

Ange ditt födelsedatum 27 Februari 2007

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag spelar oftast på kvällen men även på dagarna. jag brukar spela ganska många timmar om dagen.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Ca 2 och en halv månad

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad 14 gånger vilkav ca 9st är felaktiga som jag har blivit unbannad för och en av de största var för kvinnoförnedring. Detta var snarare ett missförstånd kan även förklara mer om detta ifall det behövs. Det var när jag gjorde pippa emoten på ett skämt och hon tyckte inte det var kul etc. Här är en länk på bilden. https://www.transfernow.net/dl/20220712jZMpuu2E

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? En person som rpar helt vanligt men har en hög rp nivå. Man ska vara ett bra exempel till folk som är nya till servern och hjälpa till. Om du är SV är det viktigt att du inte abusar dina perms för det är "Korruption". Jag vill ha rollen ifall att de t.ex är en lallare så att jag kan kicka hen så att de blir en seriösare RP.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag har lärt mig hur jag ska RPa av mina misstag och tycker därför nu att jag har en ganska hög rp nivå. Jag hade kunnat hjälpa folk som kanske var lite nya. Om man ser nån som lallar kan jag kicka dem och skriva varför jag kicka dem så att förstår sitt misstag. Detta hade tagit servern till en ännu högre RP nivå. Jag hade även DVat bilar som bara stod mitt i skogen t.ex eller trasiga bilar mitt på vägen så att det blir mindre server lagg.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra servervakt är en person som kan alla kommandon, har en hög RP nivå, är en person du kan se upp till för t.ex nya spelare. Är en person som inte abusar sina perms utan använder dem när det behövs. Toggleid är ett bra verktyg för servervakter som kan vara bra ifall att en person t.ex börjar slåss på piren utan andledning eller VDMAR. Då kan man använda revive på den personen som blev VDMad eller RDMad så att hen kan börja RPa som vanligt igen.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Abuse är ett engelskt ord för missbruk. Det är i princip att du missbrukar de perms du får som SV. T.ex att du använder /revive på dig själv utan andledning t.ex ifall du blev skuten eller liknande bara för att du vill vinna scenariot.

Korruption är i princip "missbruk av makt" Det är t.ex om jag ser att min kompis lallar så kickar jag inte honom för att de är min kompis. Eller att jag bannar folk helt utan andledning för att de är "kul" eller liknande. Jag har aldrig varit en person som tar nytta av korruption utan försöker att hålla mig så långt borta som det går från korruption.

Du har blivit nekad, orsakerna kan variera.

- Uppfyller inte våra krav
- Inkorrekta formuleringar och svar gällande servervakt-positionen
- Uppfyller inte de svar vi egentligen vill ha
- Negativ historik
- Eller bara att vi anser att du inte är lämplig för servervakt.

Var vänlig och sök igen om 1 vecka, dock må det inte hjälpa.
Mvh Servervakt Ansvariga

Tillbaka