Accepterad Bladis | Medlem ansökning¨[kevinifegen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Bladis

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Noel Bladström

Vad är ditt discord namn? Bladis#3107

Vad är ditt födelsedatum? 19 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Liam Svensson och han är 22 år gammal, han är född 2001-07-16
Liam är uppväxt i utkanten av Gävle med sin låtsas-pappa och biologiska mamma samt hans bror. Han har varit intresserad av polisyrket ända sen i 9:an p.g.a. att några av hans nära vänner började med kriminella handlingar, (personrån, inbrytningar och snatteri). Detta tyckte Liam att var helt fel.

Han har haft en halv-tuff uppväxt då han och hans bror ofta bråkade med sin låtsas-pappa. Detta ledde till att Liams bror bestämde sig för att flytta utomlands när han blev 18 år gammal, vid den här tiden var Liam bara 13 år gammal och hamnade i ett bråk med sin bror om flytten eftersom att han kände sig kvarlämnad. Efter det här så tappade Liam och hans bror kontakten och Liam blev väldigt invänd och höll sig borta från andra människor men sen började han med fotboll och började efter tid lita på andra men håller alla fortfarande på en armslängd. Lite efter att han började på fotboll hittade han sitt intresse för klättring och att skruva på gamla bilar.

Liam studerade för att bli elektriker och fick ett jobb direkt ur skolan men efter två och ett halvt år kände han att han vela hitta på något nytt och lämnade branschen.

Liam flyttade hemifrån vid 18 års åldern och har sedan dess blivit en generellt glad person som har en rätt långt tålamod och inte blir arg så enkelt. Liam håller fortfarande kontakt med sin mor men inte låtsas-pappa eller bror. Han är dock inte så öppen med sina känslor och håller dem gärna till sig själv. Men Liam har en positiv och öppen inställning till nya människor och möjligheter.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en intressant karaktär samt ett kreativt sinne, och förhoppningsvis hjälpa nya spelare längre fram.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man kan göra upplevelsen rolig för motparten i scenariot som du medverkar i även om du vet att det inte gynnar dig. Så att man inte bara spelar för sin egna vinst, man måste kunna ta en förlust nån gång för att det ska bli kul för alla parter som är med. Om du aldrig tar en förlust så kommer tillslut scenarion som involverar dig att bli väldigt tråkiga för andra spelare.

Hur hittade du Unive? Jag letade efter en seriös svensk RP server som jag kan RP'a på, sen hittade jag den i server browsern på FiveM och började läsa om den på er hemsida.

Tillbaka