Nekad Blad Rasmus2008 | Medlem ansökning [ZAFE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Blad Rasmus2008

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus Blad

Vad är ditt discord namn? Blad#1157

Vad är ditt födelsedatum? 6 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Min gubbe heter Mahmoud Hamodi och jag är 23 år gammal. Min pappa heter Mohammed Hamodi och är 57 år gammal Medans min mamma (Rajda Hamodi) Är 54 år gammal. Min mamma dog av cancer för 5 år sedan när jag var 18 sedan des har jag varit deprimerad pga hennes död men jag börjar må bättre nu. Mitt jobb och mina intressen hjälper mig med deprisonen. Jag jobbar som byggare och jag älskar att bygga hus med mina kompisar, Men jag älsakr också att kolla på bilar med mina kompisar. Det är också kul att festa på helgerna, Men bara man inte blir för full

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med god rp och en snäll ton mott andra människor. Jag kan också anpassa mig till olika senarion med min ton och humör och jag älskar att prata med andra människor och jag älskar dom

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att oavset vilket senario man är i ska man försöka göra så att båda sidorna vinner på sätt och visst och att båda sidorna har roligt under senariot till ex att man blir rånad då ska man försöka göra så att båda sidorna har en bra tid medans det händer

Hur hittade du Unive? Mina kompisar rekomenderade det och jag kollar på streamers som spelar unive ex H3llgren som jag sett på tiktok

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka