Accepterad Blad Rasmus2008 | Medlem ansökning ( DARIN )

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Blad Rasmus2008

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus Blad

Vad är ditt discord namn? Blad#1157

Vad är ditt födelsedatum? 6 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Min gubbe heter Mahmoud Hamodi och jag är 23 år gammal och är född 1993 04-03. Min pappa heter Mohammed Hamodi och är 57 år gammal Medans min mamma (Rajda Hamodi) Är 54 år gammal. Min mamma dog av cancer för 5 år sedan när jag var 18 sedan dess har jag varit deprimerad på grund av hennes död men jag börjar må bättre nu. Mitt jobb och mina intressen hjälper mig med depressionen. Jag jobbar som byggare och jag älskar att bygga hus med mina kompisar, men jag älskar också att kolla på bilar med mina kompisar. Det är också kul att festa på helgerna, Bara man tar sig hem. Jag flyttade hemifrån för tre månader med min flickvän, men tyvärr höll inte vårat förhållande länge så hon slängde ut mig så nu bor jag sorligt men sant i en Tunnel banna i centrala unive staden, Mitt tredje intresse är att göra folk glada och hjälpa att dem mår så bra som möjligt, jag hälsar alltid på folk som går ner i tunnelbannan och brukar också fråga vart dom ska ta vägen och va dom ska göra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en god rp till unive staden. Jag kan tänka mig för vad jag gör och jag ska alltid låtsa som det är mitt riktiga liv. Till exempel om jag blir hottad ska jag alltid vara rädd, det betyder även fear rp som är en väldigt viktigt regel.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att oavsett vilket scenario man är i ska man försöka göra så att båda sidorna vinner på sätt och visst och att båda sidorna har roligt under scenariot till ex om man jagad av polisen ska man stanna för att göra det värkligt och roligt hela den stund scenariot håller på.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom att mina kompisar rekommenderade det även kollat på flera streamers. Som har haft en bra stund på staden Unive.

Tillbaka