Accepterad Blacky99 | Ban Överklagan [William07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Blacky99

Icke Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199486135351/

Ditt Hex-ID: 11000015af2ec37

Vad är din discord tagg? Blacky100

Vem var det som bannade dig? William07

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-12-10 174439.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jo eftersom jag gjorde väl ett tråkigt scenario för jag tog chansen att skjuta en spelare när han tog ner sitt vapen så sköt jag honom vilket kanske inte va ett smart val.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min vän blev jagade sen kraschade han bilen sen kom den andra bilen o rikta jag hoppa ut me händerna sen sköt han mig i benet sen ställde jag mig upp dom var 3 pers 1 av dom bärde min vän en annan dyrkde upp låset och den tredje rikta på mig men när han skulle rikta på mig och sen tog han ner vapnet så jag ansåg han inte som ett direkt hot men problemet var ju att dom var överbemannade vilket är då förståeligt. Och det med powergaming förstår jag att det var tråkigt för motparten vilket jag förstår faktiskt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Rättlagd men jag och william förstod ändå varandras synvinklar därav så tyckte jag ändå att det gick bra i support och han förstod mig till en viss del.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Första rättlagda bannen på 1 år och 2 månader. Men har haft många bans innan speciellt under 2023 där jag betedde mig som en idiot men jag är grönspelare nu.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Bara låta dom ta mig och oavsett om han riktade eller inte att agera rädd då jag var överbemannad. Vilket gör de mer realistikt för irl så skulle jag inte göra det och det förstår jag själv.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka