Accepterad blacky415. | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

blacky415.

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198874754985/

Ditt Hex-ID: steam:11000013681ffa9

Vad är din discord tagg? ghost.415

Vem var det som bannade dig? 320 klacksko banna mig men nu har den gått ut så jag är unbannad ingame

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag c loggade från första början när jag blev bannad vid typ 2024 eller 2023 där efter så började jag spofa vilket jag ångrar så mycket för jag vet att jag har förstört spelar upplevensen jag ångrar verkligen allt jag har gjort och har lärt mig och jag har fått bort klackskobannen för jag har väntat ur den

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag va i ett gäng krig med nått gäng jag var med i bloods då sen hade jag en stor bli och körde på berget dom sköt mot mig och pittade mig tillslut blev jag så sur att jag spawnmenude vilket är som c logg jag undvek scenariot och jag ångrar det för jag borde bara bitit ihop och låtit scenariot gått därefter några minuter efter jag spawnmnude så bannade indiantechsupport mig och det var därifrån allt började med spoofing och skit och de var väldigt dumt men man var ung och dum med det är ingen bortförklaring jag ångrar verkligen det och vill gärna ha en andra chans

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var en giltig ban

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. massa olika grejer

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag borde låtit scenariot gått och inte c loggat och även om jag c loggade borde jag inte spoffat för det förstörde verkligen allt jag ångrar verkligen det

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har verkligen gjort de

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
och jag har ett annat discord konto på unive som heter blacky415 men jag veriferade mig för att kunnna hoppa support vill veta om jag e unbannad för e det ingame

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka