Nekad blacky100 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

blacky100

Icke Medlem
Meddelanden
84
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199486135351/

Ditt Hex-ID: 11000015af2ec37

Vad är din discord tagg? blacky100

Vem var det som bannade dig? Avve

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-02-24 173301.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag gjorde grova regelbrott som jag borde tänkt innan jag utförde mina aktioner vilket var dumt att jag inte gjorde

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo det var ett scenario där polisen ingrip på mig nära vårt gänghus då dom hade sätt mig aktivt hålla/deltagande i vapen samt så hade dom bevis på det hela dom väljer och sedan ingripa på gatan och sedan sätta handbojor fast det var lite konstigt så man tar av mina handbojor och jag hoppar in i en privatbil som ägdes av polisen och åkte ifrån stället sedan blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej och jag står för min kast det var riktigt dumt det jag gjorde och jag förtjänade ett typ av straff och det var rätt beslut av AVVE och det är något jag förstår och ångrar fast det finns inte mycket jag kan göra nu i efterhand förutom reflektera det jag gjorde och inte göra sådana beslut igen eftersom det kommer räcka längst inom rpn. Och om jag är ärlig så tycker jag att fler staffs borde bli som AVVE eftersom han gör rätt beslut och kollar från allas perspektiv vilket leder till att han hela tiden gör rätta val och bans vilket jag tycker är fantatiskt så ifall mer staffs skulle va som han tror jag inte vi skulle ha haft mycket problem man borde egentligen skicka folk för minsta lilla ifall dom ej är gröna spelare. Då tycker jag att man förtjänar en chans då man ej blivit bannad förut.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Lite allt möjligt fast kommer ej ihåg fast har kört på servern ett bra tag och vänjer mig faktiskt rätt mycket till det! och mcyket av bansen var sen tidigare och innan så blev jag bannad ganska ofta eftersom jag gjorde dumma val fast efter denna gång så kommer jag verkligen sträva att följa unives regler så hårt jag kan och jag måste ba få min chans och bevisa mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Riktigt många sätt finns det, det mest oerhört bästa sättet skulle nog vara att bara trösta att torska ett scenario och jag tycker det är något alla ska gå igenom utan man behöver inte alltid vinna scenarion för att ha det roligt vi kunde gjort ett roligt förhörs scenario jag har även sen tidigare vart efterlyst ig för grovt vapenbrott så ifall jag satt inne i mer än 600 min så skulle de kunna ske något roligt fritagnings scenario. För ärligt talat så var de bara dumt av mig och jag ångrar mig grovt och vill gottgöra det, fast det ända sättet att gottgöra det i min hjärna är att visa er att jag har bra rp och att jag kan tillbringa rolig och bra rp till unive. Jag försöker mitt bästa med att följa grundreglerna och ifall jag kommer tillbaka kommer jag vara en respeterande medlem genom att följa alla grundregler. Ber ännu en gång så hemskt mycket om ursäkt för mitt absolut dumma beteende. Allt jag nu önskar är att komma tillbaka till Unive och rpa som en vanlig medlem och inte sitta och göra regelbrott. Kommer jag tillbaka till Unive kommer ni att se hur jag har förändrats och att jag vill verkligen inte komma tillbaka till Unive för att lalla.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja klart har reflekterat och tänkt över mina misstag och nu i efterhand så är de okej att förlora scenarion allting går heller inte som man vill irl. Samt så förstår jag till 100% att jag borde valt andra grejer istället för detsa val jag gjorde nu jag ångrar det riktigt mycket, jag har vart till lojal grabb till både Community och ägaren i över 1 år och jag skulle göra vad som helst för att kunna gå tillbaka i tiden och ändra det jag gjorde. Som sagt vet jag att mitt beteende var helt jävla oacceptabelt och att detta stora regelbrottet kommer att aldrig mer ske igen. Som sagt har dett gått ett tag och jag känner att jag vill komma tillbaka till Unive och visa vem jag är genom att visaa hur bra jag rpar med folk. Jag är en mogen person och tänker innan jag gör något. jag står för de jag gjort men jag ångrar det som fan och jag vill rpa på unive känner många där och jag tycker det är bra community och rolig rp på denna servern och att den har social rp. och det var inte felaktig då det är mitt fel att jag tog det beslutet och mitt fel att jag hade dålig rp o mitt fel att jag var helt inkompetent på den tiden och jag kan lova att det har förbättrats genom tiden som har gått det kan jag lova men jag ber ännu en gång om ursäkt för min rp på den tiden och att det inte kommer att hända igen och jag lovar att jag har lärt mig och att jag skäms över mig själv och att det jag gjorde innan var helt idiotiskt av mig att göra och jag skäms som in i nu i efterhand och det skulle jag ha gjort innan också när min rp var helt katastrof och att jag inte märkte att jag skulle förbättra på den tiden var helt fel av mig och jag ångrar det som in helvete efterhand och det skulle jag gjort tidigare också men jag menar det denna gången och jag lovar att det har förbättrats.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp

Ärligt ge mig en chans så ska jag bevisa er.
Vill fortsätta köra på servern.
Hade varit tacksam ifall jag fick en sista chans, minsta lilla och jag åker ut.

Ge mig en chans 320 så jag kan bevisa dig att jag verkligen kan bidra med bra och rolig rp till din server.
.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka