Nekad Blackpanter5 | Whitelist ansökning [Vinzzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Blackpanter5

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Användarnamn: Blackpanter5

Vad är din steam profil länk? det gick inte att länka men jag heter Blackpanter5 på steam

Vad är ditt namn i verkligheten? Jag heter Casper Pettersson

Vad är ditt discord namn? Blackpanter5#2335

Vad är ditt födelsedatum? 17 Maj 2005

Berätta om din karaktär. Jag har typ precis börjat men karaktären är tuff stark står för vad man tycker och känner men också snäll djur nära trevlig mot alla som är trevlig tillbaks. Så jag har en stor karaktär.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag har en så stark karaktär och är bra på att veta hur andra har det och mår så jag hade varit stor sol på himlen hjälpt alla som behöver hjälp visa dem runt och vara allmänt goo och hänga med.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att skaffa vänner men också för att jag gillar att role playa jag menar jag role playar typ varje dag i multistaden, hemma till och med i skolan gillar vara den annorlunda karaktären.

Hur många timmar har du på FiveM? vet ej hur man kollar de men har runt 100 timmar sammanlagt

Hur hittade du Multistaden? Jag var inne på Five M och letade efter något kul så såg jag role plays games så tänkte att jag provar det så såg jag multistaden och älskade det från första början.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej aldrig har bara blivit kickad men det var bara för att jag hade fel kläder.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka