Nekad BlackMamba1312 | Medlem ansökning [Yxjäveln]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BlackMamba1312

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Dominik

Vad är ditt discord namn? Marek#9704

Vad är ditt födelsedatum? 3 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Abdulrahman Dawood är en 22-årig ambitiös och driven ung man som är fast besluten att göra sin väg i livet. Han är född och uppvuxen i en liten stad och har alltid känt att han var tvungen att flytta till storstaden för att uppnå sina mål. Abdulrahman har alltid haft ett starkt intresse för teknik och datorer och har därför valt att studera datavetenskap på universitetet. Abdulrahman är ambitiös och har höga mål för sin karriär. Han vill ha ett jobb inom tech-industrin och drömmer om att starta sitt eget företag en dag. Han är också mycket mån om sin familj och vänner och försöker alltid att hjälpa dem när han kan.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag tror att som spelare på servern kan jag bidra till RP genom att skapa en spännande backstory för min karaktär och utveckla dess personlighet och egenskaper. Jag kan också agera som en lojal medlem i en kriminell organisation eller som en polis som arbetar för att stoppa brott och hålla staden säker.

Jag tror också att jag kan bidra till RP genom att vara en engagerad och kreativ spelare som försöker skapa intressanta och realistiska interaktioner med andra spelare på servern. Genom att samarbeta med andra spelare och kommunicera på ett realistiskt sätt, kan jag hjälpa till att skapa en mer levande och engagerande värld.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man kan spela för motpartens vinst innebär att man inte bara fokuserar på att vinna själv, utan också på att motparten ska kunna vinna eller åtminstone ha en rimlig chans att göra det. Det kan vara ett tecken på en samarbetsinriktad inställning och en önskan om att skapa en "win-win"-situation där båda parterna kan dra nytta av samarbetet.

Hur hittade du Unive? TikTok

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka