Nekad blackjimehär | Ban Överklagan [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

blackjimehär

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199141227270

Ditt Hex-ID: 110000146640b06

Vad är din discord tagg? 1blackjim

Vem var det som bannade dig? .adaam.

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-09-03 220942.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Adaam bannade mig för jag hetsade ooc vilket man inte får göra eftersom det är emot serverns regler och sen serverdissa jag tydligen denna server men det har jag inte gjort för då skulle jag nog inte gjort denna överklagan.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i sandy och då kom några och rpade på att jag var med i ett gäng som var nedstängt för att sedan skotta ner mig och det gjorde mig sur då dom hade gjort samma sak några minuter tidigare och då började jag hetsa ooc och blev bannad för det och det är fullt förståligt då man inte får göra detta som jag gjorde och jag ångrar mig väldigt mycket då jag bara vill rpa på denna server och ha kul med vänner.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var inte felaktigt utan jag gjorde jättefel och bröt mot serverns regler och det var inte okej det jag gjorde, jag hetsade ooc vilket inte ska förekomma då man rpar och rpa går ut på att ha roligt enligt mig och det som händer inom rpn stannar alltid inom rpn för man ska aldrig ta något ooc vilket jag gjorde och blev sur för ett scenario vilket inte är okej och jag förstår att ni bannar mig men adaam sa att jag serverdissa för jag sa att jag skiter i unive och så var det inte riktigt vad jag kommer ihåg så skrev han jag hetsa mot att han skulle banna mig och då skrev jag att jag inte brydde mig för jag har andra saker i livet att fokusera på och det var det jag mena då jag måste fokusera på skola och sånt så mena inget illa mot servern utan var sur under stunden och sen han jag hetsav mot är inte heller den perfekta spelaren utan han har också gjort mycket skit och är perma-bannad just nu eller var det iallafall men det är inte det vi ska prata om här utan det är att jag gjorde fel och jag ångrar mig och jag kan rpa detta har aldrig hänt tidigare.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Dom flesta bannsen fick jag när jag var ny till servern då man inte var jättebra inom rpn men jag har lärt mig mycket och kan mycket nu och sen är inte alla rätt placerade utan ganska många är fel placerade enligt mig iaf men har blivit bannad lite för powergaming, lall och sånt men jag har tagit lärdom av dom bannsen och har även tänkt igenom och tagit lärdom av den här bannen och detta jag gjorde kommer aldrig upprepas igen det kan jag lova er.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om vi hade backat tillbaka tiden så skulle jag nog väntat lite ingame för att se vad som händer och eftersom dom inte kom och hämtade mig eller någon random så hade jag quitat eftersom det är skola och jag behövde sova för man behöver gå upp tidigt och skit under veckan så det skulle jag gjort istället för att sitta ingame och hetsa ooc vilket var skit onödigt av mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Du blev nyligen bannad av Adam och du tror på lyx att komma tillbaka så snabbt? NEJ!
Vänta ett bra tag innan du ens skickar in en ban överklagan. Hets är inget vi tolererar på Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka