Nekad blackjimehär | Ban Överklagan [Shadow]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

blackjimehär

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199141227270

Ditt Hex-ID: 110000146640b06

Vad är din discord tagg? 1blackjim

Vem var det som bannade dig? .adaam.

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-09-06 163835.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? adaam bannade mig för jag bröt mot serverns regler genom att skriva elaka saker i ooc chatten vilket är emot regeln hets ooc. Jag gjorde fel om ber om ursäkt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en kille hetsade i ooc chatten mot varann genom att skriva olämpliga saker i /m till varandra vilket inte var okej eftersom det är emot serverns regler och det är inte okej att göra och jag ångrar mig jättemycket då jag bara vill rpa och kan serverns reglerna bra.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var inte felaktig utan jag bröt mot serverns regler och blev bannad för det vilket är fullt förståligt då det inte blir kul för andra som rpar när man bryter mot regler osv och jag ber om ursäkt och har förstått mitt misstag då jag varit bannad ett tag och ni kanske inte tycker att jag varit bannad sålänge vilket jag inte har men jag kan serverns regler och har rpat länge, detta har aldrig hänt förut och vi bråkade med varann det var inte bara jag som gjorde fel heller utan jag kanske börja men han sa tillbaka vilket gjorde det större, jag förstår att ni ser allvarligt på detta men jag lovar er att jag kan rpa bra, allt jag vill är att komma tillbaks och rpa och hoppas ni kan ge mig en andra chans då jag bara vill rpa och ha kul med vänner.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare för lall, powergaming och lite sånt men typ alla är från när jag var ny och jag har tagit lärdom av dom bannsen och jag har även tänkt igenom denna till 100% det jag gjorde var inte okej någonstans och jag ber om ursäkt för mitt beteende då allt jag vill är att rpa igen, jag var lite trött den kvällen och blev sur och det är ingen bortförklaring utan säger bara att detta aldrig har hänt tidigare och jag har rpat länge så jag är ingen kille som hetsar ooc och sånt utan detta är första gången och jag ber om ursäkt för det och hoppas ni bara kan ge mig en till chans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde inte skrivit något alls till han för då hade det inte startat en konflikt mellan oss som blev till det här som nu är en permanentbann från servern vilket inte är så kul.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag kommer inte sitta o hetsa till folk i /m för det är bara onödigt och dåligt för servern då man ska ha roligt när man rpar och inte bli sur över ett spel och ta det till ooc utan det som händer ingame stannar ingame eftersom det är rp och då ska man följa reglerna också för att det ska vara roligt för alla som rpar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka