Nekad blackjimehär | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

blackjimehär

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199141227270

Ditt Hex-ID: 110000146640b06

Vad är din discord tagg? 1blackjim

Vem var det som bannade dig? s1monnx.

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-08-28 195641.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet att adaam bannade mig eftersom jag valde att hetsa i ooc chatten vilket är emot serverns regler och det ledde till att jag blev bannad för (grov hets ooc) och jag förstår adaam till 100% att han gav mig denna ban.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan jag blev bannad så hade jag precis blivit rdmad av några för andra gången vilket gjorde mig sur och då tog jag den dummaste beslutet någonsin att börja hetsa ooc istället för att rpa vidare och det orskade min perma ban från discord servern och fivem servern och jag känner en grov ånger om hur jag betedde mig då jag vill komma tillbaks till servern och rpa och ha kul.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det är en giltig ban eftersom jag gjorde fel med att bli sur i ett scenario för att sedan hetsa ooc och mitt beteende var inte okej under det scenariot. För att utveckla det så var det som hände att jag var i sandy och hade en lila färg på mig och då kom några och börja säga att jag var med i Molasses (nedstängt gäng) och jag sa nej för gänget fanns inte och dom sa ändå ja och sen när jag försökte åka därifrån börja dom skjuta och mig så jag dog och då blev jag sur på dom personerna för enligt mig kunde dom inte bete sig för dom verkade skottglada för dom ville bara skjuta mig och då började jag hetsa mot dom i ooc och det var inte rätt val då det jag gjorde inte var okej och även om jag blev sur på dom så ska jag kunna bete mig för även om vissa gör något fel ska inte jag göra det för det sluta med att jag åkte på en permanent-ban från servern som jag vill rpa på och jag ångrar mig väldigt mycket om hur jag agerade och betedde mig under scenariot som skedde.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad förr och det har varit för olika saker som powergaming och sånt men majoriteten av mina banns har varit från när jag var ny då jag inte kunde reglerna så bra för min kompis visa mig servern så testa jag och rpade inte så mycket på skador och sånt då jag spelade vanliga gta 5 där man inte gör sånt men sen så har jag blivit bannad för felaktiga saker som fått mina banns att stiga men alla är inte rättplacerade men dom flesta är ju såklart det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag hade haft chansen att göra om och göra rätt så skulle jag inte hetsat i ooc för att jag blev sur för att några gjorde lite fel under ett scenario utan jag hade inte agerat som jag gjorde utan jag borde tagit det lungt och försökt snacka med dom kanske eller med någon staff om scenariot då scenariot enligt mig inte var ett jättebra eftersom dom rpa på ett gäng som inte fanns för att skjuta ner mig och typ 12a mig och det tyckte inte jag var jätteroligt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut, jag har lärt mig en viktig läxa efter min ban. Jag har insett betydelsen av att man alltid ska följa serverns regler för att det inte ska leda till såna här konsekvenser och jag ångrar mig grovt över hur jag agerade och betedde mig under scenariot som skedde. Jag har lärt mig mycket efter min ban. Om jag hade fått göra om scenariot nu så hade jag tagit det vidare med personerna i scenariot och försökt kolla lite med dom hur dom tyckte och tänkte under scenariot för att få deras sida av det hela för det skulle varit bättre för oss båda istället för att dom gör fel och jag gör fel för att sedan bli bannade.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka