Nekad blackjimehär | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

blackjimehär

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199141227270

Ditt Hex-ID: 110000146640b06

Vad är din discord tagg? 1blackjim

Vem var det som bannade dig? s1monnx.

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-09-12 151850.pngSkärmbild 2023-09-13 135254.pngSkärmbild 2023-09-13 135324.pngSkärmbild 2023-09-13 135354.pngSkärmbild 2023-09-13 135409.pngSkärmbild 2023-09-13 135422.pngSkärmbild 2023-09-13 135427.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vill inte visa han jag skrev med discord namn för han vill nog inte att jag visar det därför skickar jag sådär så ni vet. s1mon valde att banna mig för jag bröt mot serverns regler genom att hetsa ooc vilket man inte får göra eftersom det inte har något med rpn att göra, man spelar för att ha kul och ifall man förlorar något scenario eller något så ska man aldrig bli sur i ooc utan man tar allt ig för rpns skull.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hetsade i ooc chatten genom att använda /m jag började skriva en sak sen så skrev han tillbaka och då blev det en större konflikt som spårade ur och ledde till en permanent ban från eran servern och discord och jag ångrar det jag gjorde väldigt mycket och allt jag vill är att rpa, jag hoppas ni kan ge mig en till chans då jag kan rpa och har rpat länge men det som hände nu spårade ur och var inte okej någonstans och jag förstår att ni gav mig denna bann. Men som ni ser på bilderna så är s1mon inte en bra staff som borde va på servern.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var rätt placerad och jag gjorde fel men jag tycker att simon borde tagit mig i support o snackat men istället drog han mina roller direkt och sen ser jag simon som partisk för monky har sagt till mig när vi snacka i call att han känner honom bra och sånt och därför tror jag att han banna mig för han ville hjälpa monky. När mitt gamla gäng molasses blev nedstängt så snacka jag och monky i call och han sa att han kände adaam bra och var på deras sida och därför fick montana aldrig någon varning eller liknande då dom hade staff på deras sida. Sen är s1mon korrupt som ville sälja en unban till mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivit bannad tidigare för lall och sånt men har tagit lärdom

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde inte hetsat ooc för det är emot reglerna och dåligt för servern

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka