Nekad blackjimehär | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

blackjimehär

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199141227270

Ditt Hex-ID: 110000146640b06

Vad är din discord tagg? 1blackjim

Vem var det som bannade dig? .adaam.

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-09-03 220942.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Adaam valde att banna mig för jag bröt mot serverns regler genom att hetsa ooc vilket man inte får göra eftersom det inte har något med rpn att göra, man spelar för att ha kul och ifall man förlorar något scenario eller något så ska man aldrig bli sur i ooc utan man tar allt ig för rpns skull.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i sandy helt ensam och då kom en bil och en som satt i bilen hade rdmat mig tidigare och sen kom iallafall den bilen och rpade på att jag var med i molasses som hade blivit nedstängt men dom rpade iallafall på molasses för att sedan skotta ner mig vilket gjorde mig sur och då tog jag ett dåligt beslut genom att bryta mot serverns regler och hetsa ooc vilket inte var okej. Jag ångrar mig väldigt mycket då allt jag vill är att rpa och jag har rpat länge så jag kan bete mig utan detta var bara en gång och jag lovar er att detta inte kommer ske igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var rätt placerad till 100% då jag inte kunde bete mig och började hetsa ooc vilket jag inte ens vet varför jag gjorde det liksom jag borde bara tagit en förlust och även om dom kanske inte bidrog med den bästa rpn så ska man ändå aldrig hetsa ooc över ett spel då man spelar för att ha roligt och jag har som sagt rpat i runt 1 år och jag kan hålla mig till reglerna och jag har aldrig hetsat ooc förut utan denna gång tappa jag det och blev väldigt sur i ooc chatten vilket inte var okej. Jag borde bara tagit förlusten för att när man rpar så rpar man för att man själv och dom man rpar ska ha roligt eftersom detta bara är ett spel som man inte borde ta så seriöst på.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad tidigare för lall, powergaming och sånt men dom flesta är sen jag var ny till spelet och denna är den enda server jag rpat på så under min tid på fivem så dom flesta bannsen är ju sen då för man var ju inte jätte kunnig inom reglera när man var ny men jag har lärt mig och sen är ju vissa fel placerade också men jag har tagit lärdom och tänkt igenom detta fel till 100% och detta kommer ej ske igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde quitat och gått o sovit eftersom ingen hämta mig och det var skola under den dagen men istället så var jag ig och hetsa mot han i /m vilket var så jävla onödigt och dåligt gjort av mig och jag ångrar mig väldigt mycket och därför kommer det här aldrig ske igen för jag vill bara gå in och rpa och ha roligt med vänner och jag hoppas ni kan ge mig en till chans för jag kommer inte göra om detta.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka