Nekad blackjimehär | Ban Överklagan [IndianTechSupport]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

blackjimehär

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199141227270

Ditt Hex-ID: 110000146640b06

Vad är din discord tagg? 1blackjim

Vem var det som bannade dig? .adaam.

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-09-02 220002.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att adaam bannade mig för jag bröt mot serverns regler och hetsade ooc vilket man inte får göra.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag förlora ett scenario där jag blev sur eftersom några rpade på en sak som dom inte får vad jag vet för att sedan döda mig och då blev jag sur och hetsade ooc mot en av dom.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var rätt placerad då jag gjorde fel till 100% och jag ångrar mig skit mycket då jag bara vill rpa med vänner och ha kul. Jag vet inte vad jag tänkte när jag hetsade ooc för jag har aldrig gjort det tidigare utan jag var bara trött och blev sur eftersom samma grabb hade vdmat och rdmat mig direkt innan då jag precis hade blivit revvad för att sedan bli dödad av samma personer igen och då tappade jag det helt och började hetsa ooc vilket var ett dåligt beslut av mig och jag ber om ursäkt för mitt otroliga beteende och jag lovar er att detta inte kommer ske igen för jag har rpat länge och jag kan bete mig men denna gång blev jag bara för sur och jag ber om ursäkt för det för detta ska aldrig ske för det som händer i rpn stannar inom rpn och man ska aldrig bli sur ooc över något spel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad tidigare för lall, powergaming och lite sånt men dom flesta var när jag var ny på servern och har tagit lärdom av dom.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde bara quitat då ingen hämtade mig och typ gått o sovit för det var skola men isället stanna jag ingame för att hetsa i ooc och bara göra onödigt skit som förstör för mig och han och detta kommer aldrig ske igen det kan jag lova er.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag kommer tänka vad jag gör och jag ska inte ens behöva tänka utan jag ska bara följa serverns regler i framtiden för detta var inte okej och det förstår jag och hoppas ni kan ge mig en andra chans.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka