Accepterad blackjimehär | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

blackjimehär

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199141227270

Ditt Hex-ID: 110000146640b06

Vad är din discord tagg? 1blackjim

Vem var det som bannade dig? s1monnx.

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-09-17 164101.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet exakt varför jag blev bannad och det var pågrund av mitt beteende efter ett scenario som inte gick så bra för mig och det jag gjorde var att hetsa i ooc genom /m efter ett scenario som inte gick bra för mig och det jag gjorde var jättedåligt gjort. Jag borde tänkt igenon mer vad jag gjorde men det gjorde jag inte utan jag bara skrev onödiga saker i ooc chatten och jag skäms över mitt beteende.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan jag blev bannad så hade jag precis förlorat ett scenario som var dåligt gjort enligt mig och då några rdma mig och rpa på något som inte fanns för att döda mig och då blev jag sur och skrev onödiga saker i ooc som bara var negativt och onödigt som jag ångrar väldigt mycket då jag vill rpa igen. Jag känner en ånger om hur jag agerade och betedde mig just där och då. Jag borde tänkt på vad jag gjorde utan jag hetsa och skrev onödiga saker i ooc innan jag quita spelet då ingen hämta mig och det hade tagit 10 minuter så jag tänkte att jag fick quita och sen så vart jag taggad i discorden och sedan fick jag indragna roller och perma ban från discorden, fivem servern.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej bannen var giltig eftersom jag gjorde fel, scenariot som skedde var fel enligt mig då några rpade på ett gäng som var nedstängt för att sedan döda mig och det gjorde mig sur eftersom dom detta var andra gången då dom hade gjort samma sak 1 gång tidigare men mitt agerande var inte alls okej och jag gjorde jättefel av mig att agera som jag gjorde och jag ångrar mig väldigt mycket över mitt beteende för det var inte alls okej.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad förr och det har varit för olika saker men dom flesta är powergaming, lall och sånt för när jag var ny så kunde jag inte reglerna så bra och det ledde till dom flesta bannsen och sen är vissa felplacerade också. Men jag har blivit bannad 27 gånger på över 1 års tid.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag hade kunnat göra om händelsen så hade jag inte hetsat ooc för jag förlora ett scenario som var dåligt utfört utan jag hade inte hetsat något i ooc och sen försökt snacka med dom om scenariot och om hur dom tyckte scenariot var ifall dom kanske tyckte dom också gjorde lite fel eller försöka komma fram till något istället för att ha sura miner och hetsa ooc som inte är okej och inte ska ske på en rp server.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig av mitt misstag och jag ångrar mig grovt över hur jag agerade efter scenariot. Jag har tänkt igenom och tagit en stor lärdom av vad jag gjorde fel och jag förstår verkligen varför ni valde att ge mig denna ban. Om jag hade kunnat göra om och göra rätt för att inte få denna ban så skulle jag som sagt inte hetsat ooc försökt snacka med dom om hur dom tyckte scenariot var för att det ska vara roligt för alla som rpar istället för att man sitter med en sur min och hetsar ooc.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka