Nekad Blackhawk | Ban Överklagan (zoxx)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Blackhawk

Icke Medlem
Meddelanden
202
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199423437375/

Ditt Hex-ID: 110000157363a3f

Vad är din discord tagg? blackhawk

Vem var det som bannade dig? zoxx

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-03-12 100244.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? (kunde ej få tag på bild belv lite konstigt)de valde att banna mig då jag va lite dum och slog i piren

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. så jag var i piren och lallade lite sen var det en securitas som begådde tjänste fel och jag blev arg så jag ville hämnas vilket var dumt så jag och flera grabbar slog bilen och securitas

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja den var giltig och jag gjorde fle vilket var dumt och jag ångra mig ganska mycket och vill gärna spela då jag ska donera för krim nu och bli seriös igen och återkomma med mycket bättre rp efter att ha varit borta 4 månader

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ganska många bans sen innan när jag var lallare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja undvikit att slå bilen och gått och gjort en tjänstefels anmälan

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att spela via suntförnuft

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja men hade uppskattat om jag fick spela då jag ska donera för krim

Du blev också sv bannad i tisdags och i torsdags, båda två för lall. Du får sitta ut den här bannen och hädanefter skärpa dig i ditt rollspel.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka