Nekad Blackhawk | Ansökan till Servervakt [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Blackhawk

Icke Medlem
Meddelanden
202
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? zaki

Vad heter du på discord? blackhawk

Ange ditt födelsedatum 27 Oktober 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. aktiv varje dag vardagar 6 timmar+ och helgar 12tim ibland

Hur länge har du varit medlem på Unive? sen oktober

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://medal.tv/games/gta-v/clips/Qb7NLwvj9JvBe/d1337qClKlYC?invite=cr-MSxZR1EsMTU2ODA1MTI3LA om det inte kommer upp så är det 22 gånger

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakts uppgift nu är då vara en normal spelare på servern men bara att du kan kicka och banna folk när du du ser dem bryta mot unives riktlinjer/regler och du som servervakt ska ej gå runt leta efter problem utan du själv ska låta problrmen komma till dig man ska även kunna ta rätt beslut och inte bara kicka/svbanna för att det är kul. om man behöver hjälp så kan man till exempel till kala staffs som får förlänga bannen. eller unbana

Varför vill du bli servervakt på servern? jag har varit medlem och krim nu och mräkt när jag går till sådanna ställen som piren eller
torget märker jag många lallar vdmar och slåss och darför som server vakt ska jag underlätta staffsens jobb som sv att banna och kicka folk och dessutom kan jag flesta comandsen

/sv = skriver i servervakt chatten.
/dv tar bort bil som är närmst dig.
/kick (id) (anledning) du kickar någon så dom kan direkt gå in igen som en varning kan de vara.
/svban [id] [anledning] du bannar någon i en timme.
/revive [id] du revivar någon eller dig själv
/toggleid du gör så att du kan se allas id

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse är att man använder sina fördelar för att kunna vinna ett senario genom att reva sig själv när man inte får det när du bannar folk för att du känner för det eller skapar problem för att ha en motiv till varför du bannar en eller har på toggleid under ett scenario för att kunna se vart en person är
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top