Nekad Blackhawk | Ansökan till Servervakt [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Blackhawk

Icke Medlem
Meddelanden
202
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? zaki

Vad heter du på discord? blackhawk424

Ange ditt födelsedatum 27 Oktober 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag: 17-18:00 till 20.00
Tisdag: 17-18:00 till 20.00
onsdag 17-18:00 till 20.00
Lördag: 09:00 till 02:00
Söndag: 09:00 till 01:30

Hur länge har du varit medlem på Unive? sen oktober

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag har 65 men det står 320 master på typ 40 av bansen men sist var det 27 med 3 ogiltiga

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppdrag/uppgift är att försöka hjälpa serven att kunna ta hand om små och både stora problem och försöka höja rpn nivån på serven. som tillexempel ta bort /dva en bil som står mitt i vägen eller som att sparka ut en person som bryter mot reglerna/riktlinjerna. man helt enkelt som servervakt bara hålla koll på serven och det som händer runt om kring dig medans du rpar men man ska liksom inte åka runt och leta efter ett motiv för att kunna kicka någon eller banna utan du ska låta motiven komma till dig. man ska även kunna ta rätt beslut och inte bara kicka/svbanna för att det är kul. om man behöver hjälp så kan man till exempel till kalla staffs som får förlänga bannen. eller unbanma

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på unive för att jag har varit medlem/ krim ett tag nu och en grej jag verkligen stör mig på nu är när folk bara lallar och inte e rpar på rätt sätt, mitt mål är att hjälpa staffs och philip att få en bättre server och banna folk som förstör så de kan lära sig precis som jag gjorde samt vill jag ge folk chanser men inte alltid och jag kommer ta vara på servervakt rollen om jag bilr det samt kan jag de flesta commandsen

/sv = skriver i servervakt chatten.
/dv tar bort bil som är närmst dig.
/kick (id) (anledning) du kickar någon så dom kan direkt gå in igen som en varning kan de vara.
/svban [id] [anledning] du bannar någon i en timme.
/revive [id] du revivar någon eller dig själv
/toggleid du gör så att du kan se allas id

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. det är när du använder dina sv perms i fel tid som till exempel revva sig själv eller använda toggleid under scenario för att kunna se vart en person är tillexempel under en skottlossning
 
Nekad.
Anledning:
Du vart bannad 20 Juli, efter en ban så ska man vänta 30 dagar innan man ansöker till Servervakt.

Du får ansöka igen 19 Augusti. Lycka till nästa gång!
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top