Accepterad blackbananaman167 | Medlem ansökning [Denzutt]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Aly-kenan

Vad är ditt discord namn? blackbananaman167

Vad är ditt födelsedatum? 5 Oktober 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Ahmed Yahya och är 23 år gammal, när han var liten blev han analyserad med ADHD, senare i förskola brukade han slåss mycket med barnen och försöka smitta från läraren, stöka ner klassrummen och ta sönder leksaker. Efter 3 år i förskola var det dags att börja grundskola där hans föräldrar visste att det skulle bli tuffare för familjen och skolan, han var allt arg och våldsam och gillade att förstöra för andra, därefter brukade han svära ord som barn skulle inte höra från denna åldern så han blev hem skickad flera gånger och fick varningar tills han blev utskickat från skolan och fick hitta en ny i 3:an. I den nya skolan börja han berätta hans intresse och sa att när han blir stor skulle han bli en mekaniker, när första provet kom i 4:an hade han svårt att koncentrera så han brukade skippa lektioner eller rymma från skolan och göra bussiga saker tills en dag knackade någon på dörren och där var polisen med han och sa att han hade rymt, han blev riktig rädd när han såg hans pappa för att när han var liten han fick inte gå till skolan han fick arbeta för pengar och få ett bra liv i Sverige istället för hemlandet. sen den dagen har han börjat plugga och ta tag i livet. Sedan har hans familj flyttade till staden Unive för att plugga och nu blev han klar och ska söka ett mekaniker jobb så han kan hjälpa sin familj med ekonomin.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra bra rp eftersom jag har kollat mycket rp videos sen jag var liten på Youtube. Jag vägleder folk också om de behöver hjälp. Jag vill också kunna ge roliga och underbara scenario för alla. Jag tycker att allt måste vara levande och realistisk.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att "du ska inte vinna alla scenarion." Det handlar om att spela för att ha kul och ha roligt tillsammans med dina vänner, utan att göra det tråkigt för andra eller förstöra ett bra scenario bara för att du vill vinna. Det innebär att du ibland måste låta andra spelare få sina ögonblick att glänsa och bidra till att skapa en engagerande och underhållande upplevelse för alla. Genom att fokusera på samarbete och berättelse utveckling snarare än att alltid vinna, hjälper du till att bygga en mer inkluderande och dynamisk spelmiljö där alla kan njuta och delta fullt ut.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? COMBAT LOGGING: att du loggar ut i ett scenario där du kan dö för att undvika döden, eller när du är död och timer är på fem minuter och om du loggar ut och in så startar den om timern. POWERGAMING: du är med i en horribel bilkrock och sen sedan springer du iväg istället för att rollspela bil krockningen. METAGAMING: du sitter i discord och din vän berättar att polisen är här och har tagit honom och du åker dit.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka