Accepterad Black. | Medlem ansökning [Al3x]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dalarna

Icke Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199023981732/

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? Black_Money#9277

Vad är ditt födelsedatum? 14 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adam Andersson, han föddes i Dalarna 2002 i en liten by med ett hjärtfel vilket gör att han har väldigt svårt för att prata. Han blev mobbad hela sin barndom för han hade dom där felen det gjorde att han senare i livet blev otroligt ledsen över småsaker. Hans familj dog i tidig ålder så han fick bo på ett barnboende och han fick nog riktigt fort så han valde att rymma han snodde en moped av en vän han hade och tog första flyg till Unive utan mat pengar eller boende... Adam landade efter en lång resa och då hittar en snäll familj honom som märker att han inte har någonting med sig så han får flytta in hos dom... Sedan 1 år senare så började han på barn och fritid på Nobel så han har en grundläggande utbildning för att vara mekaniker. Han valde sedan att gå med i en cool motorcykel klubb som heter Dalarnas mc klubb, när han kom fram och knackade på deras klubbhus och frågade om han fick gå med så blev han nedslagen istället så han tappade sina två framtänder och en hörntand vilket gjorde att han har väldigt svårt för att lita och träffa nya folk.
Adam kommer alltså vara en mycket laglig person som brinner för att köra polisbil och meka med bilar och försäljning han skulle också kunna tänka sig att hjälpa folk. Just nu jobbar han på ett Äldreboende och hjälper pensionärer att få vård i samhället. Han är som en liten superhjälte åt pensionärerna. Varje dag klockan 5 så är han ute och plockar skräp för att hjälpa naturen.
Adam som person är väldigt omtänksam och hjälpfull person.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag är en mogen rpare och erfaren rpare samt kan min karaktär ställa till med bra och roliga scenarion och höga RP scenarion samt är jag inte ute efter makt eller pengar på RP, jag är ute efter att ha det roligt och skaffa nya vänner och jag kan förlora scenarion utan att bli arg och min karaktär kommer att vara laglig och inte hålla på med något olagligt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Då jag älskar Unive och verkligen fastnat på denna server och vill bidra med skillnad samt tycker jag att nästan alla jag möter på är nästan trevliga samt vill jag göra stor skillnad på servern och utveckla rpen och bidra med god rp samt är alla medlemskap jobb mycket roligare än normala jobben samt vill jag uppleva mer grejer som kanske i framtiden bli kriminell eller polis, och då krävs medlemskap samt att vissa yrken behöver anställda och då vill jag kunna joina de och förbättra min rp.

Hur hittade du Unive? Jag laddade ner fivem och skulle titta efter svenska servrar en här var en mest populära så jag klicka in på den här och då fanns det discord och unive webbsidan som man kunde gå med i så jag gick med i discord och unive sidan.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli bättre på mitt rpande samt att träffa nya vänner och ha det roligt på servern.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag skulle väl säga att jag inte ha något mål men kanske att jag är omtyckt av alla typ och att jag kanske är chef på något ställe det är vad jag har som mål att uppnå att bli chef på något ställe eller bli högt utbildad i polis kåren.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag spelar inte på någon annan har väl testat någon men spelar inte på den jag tror den heter snöstaden fast den är inte så bra som unive. Unive är det mycket mer personer som spelar och är aktiva och tar det seriöst snöstaden tar ingen det seriöst typ och alla bara lallar runt inte min smak iallafall.=)

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka