Nekad Black. | Chef-jobb ansökan [Swedie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dalarna

Icke Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Jag ansöker om att bli Marja-Lisa Hästberg Bil & Motor AB chef

Vad heter du IRL? Liam

Vad heter du på discord? Black_Money#9277

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 850+

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För jag är mogen rpare och erfaren rpare samt kan min karaktär ställa till med bra och roliga scenarion och höga rp scenarion samt jag inte ute efter makt och pengar på RP, jag är ute efter att ha det roligt skaffa nya vänner och jag kan förlora scenarion utan att bli arg och min karaktär kommer att hålla sig till lagliga saker och inte olagliga saker sen har jag tröttnat på mina andra jobb som jag haft och vill kanske bli chef nånstans jag har alltid jobbat på nåt ställe där man lagar eller trimmar som jag gör nu men jag vill testa bli säljare istället och chef försökte bli chef förut på meko men det gick inte så bra eftersom min polare tog platsen men jag vill testa nu igen fast på marja och jag kommer vara aktiv och sälja mycket bilar jag brinner för bilar jag har bara jobbat med bilar och vill som sagt testa nåt nytt med bilar inte bara laga eller trimma och jag vill att andra ska tycka att jag är en bra chef och snäll.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Ja jag har väl ganska mycket eftersom jag har bara jobbat med bilar och inget annat och när jag säljer mina bilar så brukar det gå väldigt bra brukar få ganska mycket och jag är väldigt snäll och trevlig om inte nån är dum mot mig då då jag inte ens har gjort något. då brukar jag säga kan du gå för det är bara onödigt att du är här och är jobbig och självklart så utvecklare man ju säg hela tiden och får bättre rp och sånt men jag har väl ganska mycket erfarenhet jag är också väldigt noggrann på grund av min OCD men det hindrar ju mig inget det gör allt bara bättre så jag kommer hålla koll på mina anställda och vara på nästan vara på Marja-Lisa hela dagen när jag är inne på Datorn som sagt jag har också varit biträdande förut på auto så jag vet hur allt funkar jag slutade som biträdande jag fick inte sparken jag vet iallafall hur allt funkar vid datorn och sånt

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Adam Andersson, han föddes i Dalarna 2002 i en liten by med ett hjärtfel vilket gör att han har väldigt svårt för att prata. Han blev mobbad hela sin barndom för han hade dom där felen det gjorde att han senare i livet blev otroligt ledsen över småsaker. Hans familj dog i tidig ålder så han fick bo på ett barnboende och han fick nog riktigt fort så han valde att rymma han snodde en moped av en vän han hade och tog första flyg till Unive utan mat pengar eller boende... Adam landade efter en lång resa och då hittar en snäll familj honom som märker att han inte har någonting med sig så han får flytta in hos dom... Sedan 1 år senare så började han på barn och fritid på Nobel så han har en grundläggande utbildning för att vara mekaniker. Han valde sedan att gå med i en cool motorcykel klubb som heter Dalarnas mc klubb, när han kom fram och knackade på deras klubbhus och frågade om han fick gå med så blev han nedslagen istället så han tappade sina två framtänder och en hörntand vilket gjorde att han har väldigt svårt för att lita och träffa nya folk.
Adam kommer alltså vara en mycket laglig person som brinner för att köra polisbil och meka med bilar och försäljning han skulle också kunna tänka sig att hjälpa folk. Just nu jobbar han på ett Äldreboende och hjälper pensionärer att få vård i samhället. Han är som en liten superhjälte åt pensionärerna. Varje dag klockan 5 så är han ute och plockar skräp för att hjälpa naturen.
Adam som person är väldigt omtänksam och hjälpfull person.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag är oftast inne från kl 14-00-04-00 på natten alltså

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja eftersom det här är den bästa servern med bra rpare och många roliga scenarion

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja flertal gånger

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka