Nekad Black. | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dalarna

Icke Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199023981732/

Ditt Hex-ID: 11000013f6704a4

Vad är din discord tagg? Black_Money#9277

Vem var det som bannade dig? Bosse

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: vdm ~Bosse. Återstår: 4 dagar 7 timmar 37 minuter

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag nuddade en kille med min motorcykel å han trilla av kanske inte nudda men jag körde inte över han och han dog inte

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på piren kl var ungefär 04:00 på morgonen jag var på min bil och spelade musik sen så tänkte jag stänga av för jag var trött då skulle jag ställa in min bil i garaget det gjorde jag men det stod en annan bil där också lite längre fram mot väggen och burna och sånt sen när jag tog in bilen i garaget så åker han fram dit man tar ut bilar och fortsätter att burna så jag går fram till han och säger snällt om han kan akta på sig och då blir han jätte sur och uppkäftig mot mig när jag inte gjort något och sa massa ord typ så då sparka jag till på hans bil då vänder jag mig tillbaka och går dit man tar ut bilar han tar in sin bil i garaget och springer efter mig slår mig så jag ramlar ner på backen och sparkar på mig två gånger sen springer han därifrån då springer jag efter men han försvann typ sen ser jag han igen vid garaget 30 sek efter då frågar jag han varför han slog och sparka på mig då han bara säger massa mer saker sen tar han ut sin mc och drar iväg till nån bil som stod nära då tar jag min mc och följer efter då hoppar han av sin slår mig av den sen sparkar på mig på backen och åker sen iväg till sin kompis på andra sidan piren då jag tycker han rpar jätte dåligt och bara slår mig så jag åker till han där han sitter på sin mc bredvid sin kompis och då kommer ju jag i typ 40-50 km/h och bromsar lite nuddar han lite snabbt så han ramlar av sen åker jag därifrån för jag ska gå och lägga mig men då blir jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag kan ha varit en felaktig bann eftersom bosse måste ha mer fattat sig in i det som hände han såg säkert bara när jag körde in i honom och då är det ju rätt om det inte hade hänt något tidigare men nu hade ju killen slagit sparkat mig och sagt massa saker men bosse såg ju också bara det lilla så han kanske trodde att jag bara vdma men det var ju något som hade hänt tidigare men det var ju också mitt fel jag skulle inte åkt efter bara lämna.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad tidigare jag kan ganska mycket om servern eftersom jag har spelat på den länge och bryter inte mot reglerna jag har ju förut som ganska ny rpare inte rpat på skador och inte kört som man ska jag trodde typ att det var som vanliga gta men jag har lärt mig mycket genom tiden och vill utvecklas mer men jag ångrar det jag gjorde imorse.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle inte från början sparka på hans bil men om vi tänker senare så skulle jag inte sprungit eller åkt efter bara skit i det typ eller säga till en support typ att han bara typ rdm på piren utan anledning men jag tyckte ju också att det är ganska respektlöst att bara stå att burna på där man tar ut bilar så ingen kan ta ut bilar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag kommer inte ta första slaget eller vad man säger fast jag sparka ju bara på bilen men a sen kommer jag inte heller bry mig bara åka därifrån typ och göra min grej inte fortsätta om jag vet att det kan leda till något dåligt.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka