Nekad Black. | Ansökan till Servervakt [Hagge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dalarna

Icke Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Ange ditt födelsedatum 14 Juli 2007

Vad heter du på discord? Black_moneY#9277

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 14:00-02:00

Hur länge har du spelat på Unive? ca ett halv år och timmar typ 900-1000 spelat nästan varje dag om jag inte varit borta då och har jobbat som nästan allt i servern och det är den bästa servern.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Om jag blir servervakt kommer jag bidra och göra så att blir servern är bättre och göra så att det inte så mycket lall och banna folk som inte följer unives strikta regler om jag ser någon som bryter emot dem. Jag ser ofta folk som bryter emot reglerna på servern och jag tycker det är dåligt av folk som bara kommer in och bryter mot reglerna direkt och blir bannade för unive är en sån bra server sen har den också jätte bra roleplay samt väldigt många roliga scenarion som staffsen gör jätte bra. Därför vill jag bli servervakt så att servern ska bli så bra som möjligt och ibland när man ser något som inte följer reglerna rapporterar jag alltid dem men oftast blir personerna inte bannade för staffs kanske inte har sätt att dem har gjort fel och då bannar dem inte alltid dem men om jag skulle vara servervakt och se när någon gör fel hade jag banna dem, och om det är något större fel personen har gjort så tar jag klipp och visar det i support på allt så dem kan få en längre ban. Man ser även ofta bilar som står mitt i gatan och då vill jag kunna hjälpa att dva dem. Kunna hjälpa till med att revivea folk som har spawnat döda och kicka folk. Jag vet alla regler bra eftersom jag har läst dom flera gånger och man behöver dom när man har spelat på serven länge. Om jag ser någon göra fel vet jag exakt vad jag ska bannad dem för jag kan alla regler om vdm, rdm, nlr, copbait, powergaming, suntförnuft, combatlogging, fearrp och metagaming.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill just bli servervakt på unive för dem som spelar FiveM tycker det är en jätte bra server att det är en av dom bästa servrarna i Sverige. Jag vill kunna hjälpa till på servern på något sätt genom att hålla koll och om jag ser att någon bryter emot unives regler kommer jag banna dem. För varje gång jag ser någon som gör fel rapporterar jag det alltid men det är inte alltid staffs bannar dem för de m har inte sätt händelsen eller har några konkreta bevis och därför kan vill jag bli servervakt på just unive så det blir en bättre server. Man ser även ofta bilar som står mitt i gatan och då vill jag kunna hjälpa att dva dem. Kunna hjälpa till med att revivea folk som har spwanat döda och kicka folk. För det är tråkigt att så många folk som bryter emot reglerna på servern och jag tycker det är tråkigt att folk bryter emot dem för unive är en sån bra server och jag vill att den ska bli så seriös och med bra roleplay som möjligt. Jag är även aktiv hela tiden och spelar ca 10 timmar per dag ibland 12.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag kommer se till att folk inte bryter mot reglerna och de leder ju då till att fler folk på andar svenska servrar kommer dras till unive eftersom dom vet att unive är den mest populära servern med bra scenarion och alla rpar bra och då när några kommer från den servern dom spelar på till unive så kommer den servern i vara lika kul för andra eftersom alla lämnar och går till unive sen kommer dva bilar och göra så att det inte bara står bilar över allt och sen banna folk och sen om dom gjort något grovare kommer jag sätta mig i support och visa klipp.

Varför ska just du bli servervakt? Jag är väldigt aktiv inne varje dag minst 6 timmar och kan alla regler jätte bra suntförnuft, rdm, vdm, nlr, copbait, powergaming, combatlogging, fearrp, metagaming och kommer kolla noggrant på folk som inte gör som man ska eller bryter någon regel och typ kicka folk som står afk eller inte har någon mic

suntförnuft=är en stor regel det bör man använda om man ska spela rp det handlar typ om att man inte ska göra som man inte skulle kunna göra i verkligheten eller nåt som man inte skulle göra i verkligheten

rdm=det innebär att du typ bara skulle gå fram till en random persson och döda han

vdm=är när du använder ditt fordon som ett vapen och typ bara kör in i folk

nlr=det är om någon dödar dig eller om du dog i ett scenario så ska du inte komma ihåg något ifrån det typ vem som döda dig eller vad som hände i scenariot

copbait=innebär att du försöker dra dig till polisens uppmärksamhet och typ driftar framför dom alltså polisen

powergaming=innebär att man gör saker som man inte kan göra i verkligheten som om du krockar med bilen måste du rpa att du är skadad och inte bara fortsätta åka och att inte bara spela för makt och pengar

combatlogging= betyder att du typ stänger ner spelet när du har precis blivit gripen av polisen så att du inte blir fast typ eller bara lämnar ett stort scenario

fearrp=betyder att du ska alltid värna om ditt liv om du är under vapen hot eller vad som helst det skulle vara jätte konstigt om du bara börjar slå personen som håller en pistol mot ditt huvud

metagaming= innebär att du tar information utanför spelet t.e.x. dc och säger det ig typ

Varför vill du bli servervakt? För att kunna göra servern bättre och göra så att det inte blir lika mycket lall och bidra med att banna folk som inte följer unives strikta regler om jag ser någon som bryter emot dem, kunna dva bilar, revivea folk, kicka folk spm inte sköter sig.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /revive ID (för att revivea någon) /dv (tar bort ett fordon) /sqlbanhistory (för att kolla någons ban historik) /kick ID anledning (om någon är afk eller no mic) svban ID anledning och då server bannar man dom i 60 min.

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag kommer inte ihåg mina bans men mina bans har lätt till att jag har blivit bättre på att roleplaya och det har lätt till att jag har förstått reglerna bättre och vetat vad som är rätt och fel. Mina bans har även gjort så jag kan bidra men en bättre nivå av roleplay och bidra med en seriösare roleplay.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

+REP skulle vara bra servervakt, bra skrivet, bra argument

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka