Accepterad Blace | Medlem ansökning (idapiiida)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Blace

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Schavin Khaled

Vad är ditt discord namn? Korv#2040

Vad är ditt födelsedatum? 21 Augusti 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Karl-Anders Svensson född 1997-09-21 (27 år)

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trevlig, pratglad, rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min bakgrund är en simpel killes uppväxt med båda föräldrarna i sitt liv och en bror och skötte sig i skolan och älskar Djurgården, är från Stockholm men när jag var 20 år gammal så dog min bror av cancer som heter Ronny Konny och det gjorde mig deprimerad men mår bra nu vid dagsläget och mina framtidsplaner är att skapa ett bra liv och kunna jobba som en normal person och ha kul och skaffa nya kompisar och köpa fina bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? En bra och rolig rp för servern och aktiv spelare med mycket bidrag till samhället.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att du gör saker som hjälper den andra sidan, även om det kanske inte är det bästa för dig själv.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej det har jag inte för att jag har inte spelat på unive så länge men taggad på joina

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM som innebär att man inte får döda eller slå någon utan anledning eller powergaming som innebär att man fokuserar enbart på att till exempel tjäna så mycket pengar som möjligt som inte har en koppling till rp:n eller meta gaming som innebär att man till exempel sitter i discord med andra spelare och tar del av info som inte gör rp:n realistiskt.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en aktiv spelare och även bra på att hålla mig inne i min karaktär och gillar att integrera med andra människor.

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka