Nekad blaatanten | Ban Överklagan [320]'

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

blaatanten

Medlem
Meddelanden
895
Reaction score
21
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199427421274/

Ditt Hex-ID: steam:11000015773045a

Vad är din discord tagg? blaatanten

Vem var det som bannade dig? emilia

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-04-06 003447.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Okej så här var det Inge jävla skit snacka nu utan jag ska vara 100% ärlig och inte bullshita er okej så här var det under x antal timmar runt kanske 1-2 timmar vet inte exakt men på ett ungefär så hade vi en skottlossning mot ett gäng där båda parterna gjorde regelbrott sen var det en av våra grabbar som sköt ur en skottsäker bild vilket inte var okej nånstans men det får han stå för han fick senare pban för det och efter det blev min andra kompis pbanad och det var bara rörigt som fan efter några timmar runt 04 så får mina pollare för sig att jag som är den ända av alla som jag snackade med som är kvar på unive då jag hade skärpt mig under skottlossning och inte gjort några regelbrott och jag är extremt lallig när jag är övertrött och beter mig som en 3 åring så då skickar mina pollare ett ”fusk” och jag säger kan ju inte använda fusk hur tänker ni dem säger att aim locket på det inte funkar jag säger det är väll skitsamma för vill ändå inte använda det men sen går det litet tag och jag är skit trött vet i

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. okej så efter den långa skottlossningen som ingen av parterna gjorde bra så kallad dem en av våra kompisar för saker som inte var ass skyssta saker sen så pbanade dem vår kompis för att han skött ur bil vilket jag förstår för det var extremt dålig rp sen så var jag övertrött och mina pollare kom med iden att jag ska skjuta ner dem och jag mongo som jag är gör som dem säger vilket jag inte skulle gjort för jag var över trött och tänkte inte på vad nackdelarna med detta var och bara gjorde är rätt impulsiv av mig vilket kan vara bra i vissa lägen och ibland inte då det kan gå fel för att jag gör mycket utan att tänkte som i detta läge det var dumt av mig och ska ej ske igen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktig ban utan den var korrekt vet inte vad jag tänkte med och det var så jävla dumt av mig ber hemskt mycket om ursäkt för mitt beteende skall aldrig rpa när jag är så trött igen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Att inte vara impulsiv vilket jag har blivit bättre på men finns fortfarande mycket att förbättra men så är det irl också det har med min personlighet att göra

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte varit mongo och gjort som jag gjorde

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja kommer inte hända igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes jag förstår kommer inte på frågan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka