Inaktuell blaatanten | Ansökan till Staff [DropDougle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

blaatanten

Medlem
Meddelanden
895
Reaction score
21
Vad är ditt namn i verkligheten? alex

Ditt discordnamn: blaatanten

Ange ditt födelsedatum 30 Mars 2008

Varför ska just du bli staff? jag ska bli staff för att när jag vara staff var jag en av få som vågade ta återgärden medans andra satt tysta och lätt folk styra över dem så satt jag och det var mitt ärende det var jag som var staff och ej dem och tillsammans med resterande i staff teamet ska vi utveckla rp på unive och göra denna server till en extremt hög rp nivår med mycket roliga och unika rp upplevelser

Vad tycker du inte fungerar på Unive? jag tycker det har varit bättre på senaste men sociala rpen och fearrp den är dålig att man i första han skjuter när man är osäker och det har nog med att göra att man tar det så personligt när man förlorar ett vapen eller nått liknande men jag anser att som staff kan man hjälpa till med detta problem och tillsammans skapa en sjukt hög rp nivå

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Ta tag i problemet och sure det är en taktik att ta bort alla spelare som gör sånt här men istället för att ta bort dem spelare kan man lära dem hur det ska vara och varför det ska vara så och sitta i support med dem och säga till hur det ska vara tillsammans med community ansvariga lära vår icke-medlemmar och medlemmar på servern hur det ska vara och jag kommer sitta och göra allt jag kan tills det inte finns nått mer o göra och tills fingrarnas blöder

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? att inte lalla i ärende och ta saker seriöst samt var trevlig och kunna lyssna inte vara feg och bara för att hon blir arg på dig ska du säga förlåt och inte ge dem återgärden om dem gjort nått man ska lyssna på vad dem har att säga men man ska inte baka undan för att man får lite tillbacka mot en VÅGA TA ÅTERGÄRDEN men sen snäll trevlig och själv hålla en hög nivå inom allt kommer att smitta av sig på andra och bete sig vuxet (mogen)

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? ja skolan går ju först men sen när jag kommer hem från skolan så köttar jag kanske lite rp för det brukar inte vara så många inne men när det kommer in fler och blir hög aktivitet så kör jag staff arbete och sen har jag 4 träningar i veckan som jag vill gå på men dem är ganska korta max 1-2 timmar samt gymmar ibland

Hur länge har du spelat på Unive? sedan 2022 med pauser samt råka lämna dc men blev medlem första gången oktober 2022 tror jag

Har du tidigare erfarenheter som staff? ajemän har varit helper här på unive förut men var lite inaktiv då så denna gång blir det mer aktivitet

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej allt funkar

+rep varit staff teamet tidigare tror han skulle göra ett bra jobb igen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka