Nekad Bl3rYT | Medlem ansökning (Darin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bl3rYT

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Blendi

Vad är ditt discord namn? Bl3rYT

Vad är ditt födelsedatum? 18 Augusti 2009

Berätta om din karaktär. Namn: Arben Jashari

Ålder: 16 år

Bakgrund: Arben Jashari kommer från en familj med starka rötter i Kosovo, och han är stolt över sitt arv. Han har vuxit upp i en tid av förändring och återuppbyggnad efter konflikten, och hans familj har alltid varit en del av den lokala gemenskapen. Arbens föräldrar är engagerade i att stödja samhällsutvecklingen och har inspirerat honom att sträva efter att göra en positiv skillnad i världen.

Känslor: Arben är en ung man med en passion för att skapa förändring och göra skillnad. Han brinner för att hjälpa de som är mindre lyckligt lottade än honom själv och är alltid redo att ställa upp för dem som behöver det. Trots den politiska och ekonomiska osäkerheten i regionen är Arben fast besluten att kämpa för en ljusare framtid för sitt folk och sitt land.

Intressen: Utöver sitt engagemang för samhällsutveckling älskar Arben att spendera tid med sin familj och vänner. Han är en äventyrslysten person som älskar att utforska den vackra naturen i Kosovo och uppleva allt vad landet har att erbjuda. Han är också en passionerad musikälskare och spenderar många timmar med att lyssna på lokala artister och utforska olika genrer av musik.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att rekomendera den till mina vänner och andra jag känner som spelar FiveM. Jag kommer vara dagligen aktiv och se vad som händer så att jag snabbt kan anpassa mig vid nya uppdateringar till servern och Spelet. Jag kommer att följa alla regler och inte förstöra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att du hjälper den andra personen eller gruppen att vinna, även om det kanske inte gynnar dig själv. Det är som att vara snäll och tänka på vad andra vill.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? COPBAIT: Det betyder att du vill få polisens uppmärksamhet. POWERGAMING: Powergaming är när någon spelar ett spel för att göra sin karaktär så stark som möjligt, även om det inte är rättvist för andra spelare eller för spelet i sig. Det handlar om att vinna till varje pris och kan göra spelet mindre roligt för andra. Sunt Förnuft: Sunt förnuft innebär att använda logik och erfarenhet för att fatta förnuftiga beslut och lösa problem i vardagliga situationer. Det handlar om att vara realistisk och ta hänsyn till konsekvenserna av ens handlingar.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat på andra servrar men inte under en lång tid.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka