Inaktuell BL1XT | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BL1XT

Medlem
Meddelanden
316
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Ditt discordnamn: bl1gge

Ange ditt födelsedatum 6 September 2005

Varför ska just du bli staff? Jag vill ju hjälpa det personer som har problem, frågor osv för att de ska få en så rolig och spännande spel upplevelse som möjligt här på UNIVE. Jag har ju även RP:at här ett rätt så bra tag nu och har lärt mig jätte mycket om hur en bra och riktig RP ska gå till. Jag har ju då också lärt mig alla det regler som finns för att RP:n ska ha en bra början eller vad man säger. Under den tid jag varit med på än sålänge så har jag fått en skit bra RP/spel upplevelse med många roliga scenarion och vill då bli staff för att gå över från bra RP:are till en bra staff som ska ge andra den grymma spel upplevelse jag fått till andra.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Minst 5 timmar (skola o annat)

Hur länge har du spelat på Unive? Runt 3 år!

Har du tidigare erfarenheter som staff? Yes, varit staff under 3+ andra tillfällen där jag bland annat varit Don, krim ansvarig osv.
Varför jag slutade vid dem tidigare tillfällena var för att jag blev inaktiv pågrund av annat utanför spelet!

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka