Nekad BL1XT | Ansökan till Servervakt [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BL1XT

Medlem
Meddelanden
316
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Ange ditt födelsedatum 6 September 2005

Vad heter du på discord? BL1XT#7487

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Minst 2-3 timmar varje dag upp till 7+ timmar
Måndag: 16:00-23:00
Tisdag: 15:30-23:00
Onsdag: 16:00-23:00
Torsdag: 15:30-23:00
Fredag: 16:00-06:00
Lördag: 11:00-06:00
Söndag: 11:00-23:00

Hur länge har du spelat på Unive? 6+månader vilket resulterar i 1200+ timmar

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Se till att ta de mindre sakerna som de riktiga staffsen inte ska behöva lägga ner sin största del av tiden på t.ex då att banna eller kicka folk som små lallar vid stora folksamlingar och liknande.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag valde Unive pågrund av den bra kritiken servern fått och att den har så många medlemmar, men samtidigt så är alla medlemmar inte bara ute efter att få en bra och rolig spelupplevelse utan att bara förstöra, det är dem jag vill få bort. Jag vill förbättra och utveckla andras RP men också min egna RP. Dessutom så vet jag att det behövs mer servervakter så inte alla Staffs behöver slita så hårt som de gör. Jag vill även bli servervakt för att jag har varit med på servern ett tag nu där jag varit Support som det hette då och varit servervakt vid tidigare tillfällen och vet vad det innebär.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Genom att få bort de folk som vill förstöra och fördärva för dem som vill ha en bra och utvecklad rp och att dem då ska få den bästa upplevelsen till det.

Varför ska just du bli servervakt? För att när jag rpar så kommer jag inte bara rpa utan att se till så att folk sköter sig alltså inte massa lallande och liknande

Varför vill du bli servervakt? För att hjälpa till och få bort dessa som förstör och fördervar för andra personer som vill ha en bra och välutvecklad rp. Samt att hjälpa till det högre i staff teamet så dem inte ska behöva fokusera på små saker utan att dem ska kunna fokusera på de större och viktigare scenarion som kan bildas.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har ju varit en del av staff teamet och servervakt tidigare så har då större erfarenheter om alla kommandon som man t.ex ska använda när folk gör fel. /dv tar bort fordon /kick [id] anledning kickar från servern /svban [id] anledning Servervakt ban på 30min /revive [id] revivar person i fråga /freeze du fryser någon så de ej kan röra på sig /noclip du går in i noclip mode /announce du skriver ut valfritt meddelande till hela servern /goto [id] man teleporteras till personen i fråga /tpm du teleporteras till din ping på kartan /sqlban [id] anledning du bannar någon från servern /sqlunban /spectate [id]

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Det är ett bra tag sen nu och kommer inte riktigt ihåg det men är säker på att det var små saker då jag var som nyast på servern.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Spelar på en Freeroam server som jag använder till att skjuta när jag vill och bara lalla runt helt enkelt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka