Inaktuell Bl1cky | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bl1cky

Icke Medlem
Meddelanden
175
Reaction score
32
Vad är ditt namn i verkligheten? Kian

Ditt discordnamn: de.Kian#0677

Ange ditt födelsedatum 24 Juli 2008

Varför ska just du bli staff? Jag har nu rpat ett tag och tycker lite att jag borde ta paus med det så jag inte tröttnar helt på det, så jag har valt nu att ansöka till staff för att lägga mitt datotid på att hjälpa folk på Unive och specca scenarios så allt går rätt och ingen bryter mot reglerna.
Jag har också stora erfaranheter inom staff då jag var det för 2 år sen på Unive. Jag har allt som behövs för att vara staff, har alltid lugn ton, visar respekt, jag har tålamod men jag är heller inte partisk. Det menas att jag aldrig kommer ta årättvisa beslut i ärenden, spelar inte roll om det är en vän eller inte.
Vill också tillägga att jag är en person som kan ta egna beslut och har inga problem med att göra det utan att fråga en annan helper om hjälp eller om det är bra straff eller inte.
Men jag är också en person som kan fråga om hjälp om det behövs, jag kan samarbeta med andra i staff teamet, under ärende eller när man speccar scenarios.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag är alltid inne varje dag, på vardagarna, på helgen och på lovet.
Speciellt nu när sommarlovet är på väg och när alla har ledigt ffrån skolan så kommer jag specca mycket då jag vet att många kommer rpa då.

Hur länge har du spelat på Unive? Började 23 Mars 2021. det kan du se i forumet men det kommer inte stå i discord eftersom jag bytte konto för att jag har vart hackad. Igår 2023-06-06 så hände det att jag råkade lämna Unive när jag egentligen skulle lämna Drobz server så jag fick ansöka om till medlem. Därför kommer det stå att jag gick med igår.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, sist jag var det var för 2 år sen och då var jag support som det hette.
Så jag har mycket erfaranheter inom staff, kan kommandsen och jag vet hur man ska hålla det professionellt i ärenden utan att vara hetsig.
Sen så har säkert mycket ändrats inom staff teamet sen sist jag var staff, så det är alltid bra om jag sitter med andra helpers i början så att jag kommer igång.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Donation. Jag är inte så kunnig inom den här områden men om det behövs folk i den här området så kan man alltid lära mig så kanske jag blir det i framtiden om jag har lärt mig tillräckligt.

+rep har väldigt mycket erfarenhet inom rp och har väldigt bra ledarskap. Han är en av de trevligaste människorna som jag känner och arbetar bra med andra personer och är alltid villig att lära sig nya saker och lära känna nya personer

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka