Nekad Bl11zz | Ban Överklagan [vossy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bl11zz

Icke Medlem
Meddelanden
208
Reaction score
59
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199754583002/

Ditt Hex-ID: steam:11000016af31bda

Vad är din discord tagg? bl11zz

Vem var det som bannade dig? vossy

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-02-25 214109.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? tror han banna mig för att jag sa nåt ooc ig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi åkte igenom mappen och då sa jag bra där karlibali vilket tydligen var han steam namn som jag inte visste efter som att folk brukar kalla honom det

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det va inte en felaktig efter som att han hette det på steam men jag hade ingen aning

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer inte ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat säga hans riktiga namn och inte hans smeknamn

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lär mig att inte kalla folk för deras smeknamn efter som det kan bli fel

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka