Bl0cket | Ansökan till staff [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bl0cket

Aktiv Medlem
Meddelanden
80
Reaction score
4
Användarnamn: Bl0cket

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad heter du på discord? Bl0cket#0069

Ange ditt födelsedatum 26 December 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Veckodagar:
Måndagar -> Fredagar 15:40 -> 00:00

Helger & lov -> 06:00 -> 02:00 (kan vara längre, kan vara lite när som)

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle ta och utveckla servern genom att vara aktiv dagligen och hjälpa spelare och läsa igenom deras whitelist ansökningar/ban appeals. Ifall man ansöker till staff ta man på sig ett EXTREMT stort ansvar. Och tycker att många skiter i att ta tag i sitt ansvar som staff och inte speccar eller tar support ärenden, Och hjälpa alla som behöver hjälp som tex en vän som blir rdmad och genomsökt, Det handlar om att man ska hjälpa alla som blir rdmade,vdmade eller utsatta för något annat server "brott". Om det blir ett stort scenario som tex ett bankrån så kan man spela in en video för att ha bevis på vad som är fel om någon ljuger om hur scenariot gick till som egentligen inte är sant. Då är det bara att visa dom videon och säga vad som är fel så de förstår vad som var felet

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag var ju sr.admin här på msrp förut och började lite "smått" som admin från start tills jag blev promotad till sr.admin.
Så vet vad jag är kapabel till inom staff/personal rollen.

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Nej faktiskt inte,. och har inte tänkt på att bli det heller. Har bara varit staff här på msrp.
Jag vet hur det är att vara staff och att bära på rollen och hur man ska bemöta och bete sig mot andra staffs och spelare.

Har du några tidigare erfarenheter? Som jag skrev här uppe så vet jag hur det är att vara staff och hur det är att bära på staff rollen och hur man ska bemöta och bete sig mot andra staff och medlemmar. Man måste lägga ner tid på servern för att de ska kännas bra för spelare som verkligen vill ha en bra rp nivå och se till så att det inte finns några som ska bryta mot servern regler som tex rdm och vdm.

Vad kan du om skripts? Kan tyvärr inget om skripts, Men skulle kunna tänka mig att lära mig.

Varför vill du bli staff? För att kunna bidra till denna server och försöka hjälpa folk som faktiskt behöver en staff medlems hjälp och inte bara vilja ha hjälp för att komma in på server och lalla. Vill som sagt att msrp ska få ha en extremt bra rp nivå och få bort alla rdmare,vdmare (moddare) Som ska lalla på servern istället för att se vilken underbar server det är

Vill medarbeta med andra staffs och få bort oseriösa spelare som inte ska följa serverns grundregler och få en bra koppling till staff-teamet.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? Spelar inte på någon annan servern än msrp så självklart.

Om du ber en staff att läsa din ansökan så blir det automatiskt nekad. Förstår du det? Självklart , Är inte personen som tjatar om att någon ska läsa ens ansökan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka