- Meddelanden
- 10
- Reaction score
- 5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/bl00dsteamlink/
Ditt Hex-ID: 11000011a15cf56
Vad är din discord tagg? bl00d#6500
Vem var det som bannade dig? Vet inte det står inte
Hur lång tid var din ban? ?
Var är du bannad? Discord servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? det står inget kan bara inte joina discorden
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det var jätte läng sedan jag blev bannad och dem vald och banna mig för att jag och mina kompisar öppnade en egen server.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och många av mina kompisar rpade bloods då när bloods var i alla vädersträcken. Och sedan öppnade vi en egen server som har varigt nere i över ett halvår.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker inte att det var en felaktig ban men jag vill få en andra chans nu och börja rpa på denna server igen.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ingen
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte öppnat en egen server
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att det var fel det jag gjorde.
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 11000011a15cf56
Vad är din discord tagg? bl00d#6500
Vem var det som bannade dig? Vet inte det står inte
Hur lång tid var din ban? ?
Var är du bannad? Discord servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? det står inget kan bara inte joina discorden
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det var jätte läng sedan jag blev bannad och dem vald och banna mig för att jag och mina kompisar öppnade en egen server.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och många av mina kompisar rpade bloods då när bloods var i alla vädersträcken. Och sedan öppnade vi en egen server som har varigt nere i över ett halvår.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker inte att det var en felaktig ban men jag vill få en andra chans nu och börja rpa på denna server igen.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ingen
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte öppnat en egen server
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att det var fel det jag gjorde.
Har du läst våra regler? Ja