Nekad blåsfisk | Ban Överklagan [Wmac]

• Trådskapare Trådskapare hus
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hus

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
25
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199148620010/

Ditt Hex-ID: 110000146d4d8ea

Vad är din discord tagg? hus#6969

Vem var det som bannade dig? Wmac

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-05-01 195836.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det var ju eftersom att jag bärde en mask på en allmän plats.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stod i en frisörsalong, kollade på olika frisyrer med 2 av mina vänner. Varje gång man bläddrar mellan de olika frisyrerna så återställs ju mask, hatt o liknande. Jag brydde mig inte om att min mask var på eftersom att den bara skulle komma tillbaka varje gång jag bytte frisyr, men det var tydligen ett regelbrott enligt Wmac,. Även fast att jag inte hade möjligheten att ta av den så blev jag bannad för mask på allmän plats.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att den var felaktig eftersom att jag inte kan styra över hur spelet fungerar, då det inte var med min vilja att min karaktär hade masken på, utan för att det återställdes automatiskt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad några tidigare gånger, men de var inga grövre regelbrott och de sakerna är inget jag hade gjort om.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Absolut, jag hade kunnat skriva /sme ingen mask, men då kan väl personen skriva det till mig först? Bannar mig helt utan att jag har möjlighet att förklara hur det stod till.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Inget speciellt, eftersom att ja redan visste om regeln om sunt förnuft och att ha mask på allmän plats inte är något som man ser så ofta i verkligheten.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka