BKZ
Icke Medlem
- Meddelanden
- 24
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198331295434/
Vad är ditt namn i verkligheten? Casper Jähnke
Vad är ditt discord namn? †BK♚#7821
Vad är ditt födelsedatum? 24 Mars 2002
Berätta om din karaktär. Han heter Andreas Larsson och han bodde tidigare i storstaden som liten men flytta ut till landsbygden då hans föräldrar kände att det skulle vara bättre för honom, Han Far var mekaniker och hans mor var en läkare. Så han spenderade mestadels av sin tid i skolan eller med sin far i garaget och meka med bilar då han också blev insatt i det så man kan säga att han är en bil fanatiker så att säga. Han hade ingen jobbig barndom så han mestadels inte fel i livet (förutom några illegala streetrace)
Han väljer att flytta till Los Santos för att arbeta på sin dröm att antingen bli mekaniker som sin farsa och hedra hans minne efter han gick bort. Eller köra runt och kanske göra några race så att han istället blir känd i hela staden för sina färdigheter inom just racing och bilar
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag anser att jag borde bli medlem för att jag är en mogen spelare som tar rollspel väldigt seriöst, Jag är samt en rolig människa och vara runt och har ingen anledning att kaxa upp mig mot folk så kommer till största del bara tillföra positiva vibbar och en allmän bra vibb mot spelarna på servern
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Av vad jag har märkt på just Unive servern så är staffsen väldigt aktiva och bryr sig om den samt dom som är i servern. Dom tar hand om problemet direkt och bearbetar därifrån. Det finns också en massa saker att göra på servern, finns många bilar att välja och köra runt i så det märks att det kommer bli en speciell upplevelse på servern
Hur hittade du Unive? Kollade efter servrar och såg den så gick in och vill nu söka WL för att kunna göra mer saker
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med min karaktär är att han antingen ska få kunna gå i sin fars fotsteg och bli mekaniker då han älskar bilar, Eller att han blir ökänd i LS som en bra race förare och att man kan se hans bil köra runt och alla vet vem det är, Så något med bilar är då målet med min karaktär
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål att uppnå på Unive är välla att hitta kontakter och kunna tillge en bra tid till andra samt mig själv, Kunna hjälpa till att lyfta serverns potential där man kan se att det är ett ställe man ska vara seriös på å inte lalla och inte köra seriös RP på.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte
Vad är ditt namn i verkligheten? Casper Jähnke
Vad är ditt discord namn? †BK♚#7821
Vad är ditt födelsedatum? 24 Mars 2002
Berätta om din karaktär. Han heter Andreas Larsson och han bodde tidigare i storstaden som liten men flytta ut till landsbygden då hans föräldrar kände att det skulle vara bättre för honom, Han Far var mekaniker och hans mor var en läkare. Så han spenderade mestadels av sin tid i skolan eller med sin far i garaget och meka med bilar då han också blev insatt i det så man kan säga att han är en bil fanatiker så att säga. Han hade ingen jobbig barndom så han mestadels inte fel i livet (förutom några illegala streetrace)
Han väljer att flytta till Los Santos för att arbeta på sin dröm att antingen bli mekaniker som sin farsa och hedra hans minne efter han gick bort. Eller köra runt och kanske göra några race så att han istället blir känd i hela staden för sina färdigheter inom just racing och bilar
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag anser att jag borde bli medlem för att jag är en mogen spelare som tar rollspel väldigt seriöst, Jag är samt en rolig människa och vara runt och har ingen anledning att kaxa upp mig mot folk så kommer till största del bara tillföra positiva vibbar och en allmän bra vibb mot spelarna på servern
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Av vad jag har märkt på just Unive servern så är staffsen väldigt aktiva och bryr sig om den samt dom som är i servern. Dom tar hand om problemet direkt och bearbetar därifrån. Det finns också en massa saker att göra på servern, finns många bilar att välja och köra runt i så det märks att det kommer bli en speciell upplevelse på servern
Hur hittade du Unive? Kollade efter servrar och såg den så gick in och vill nu söka WL för att kunna göra mer saker
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med min karaktär är att han antingen ska få kunna gå i sin fars fotsteg och bli mekaniker då han älskar bilar, Eller att han blir ökänd i LS som en bra race förare och att man kan se hans bil köra runt och alla vet vem det är, Så något med bilar är då målet med min karaktär
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål att uppnå på Unive är välla att hitta kontakter och kunna tillge en bra tid till andra samt mig själv, Kunna hjälpa till att lyfta serverns potential där man kan se att det är ett ställe man ska vara seriös på å inte lalla och inte köra seriös RP på.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte